youtube kanaal

ik heb dus een probleem

ik ben 14 jaar en verslaafd aan youtube (beauty en lifestyle)
en mijn droom zou zijn om net zoals hun ook filmpjes te gaan maken
maar ik ben nogal onzeker , (ik heb overgewicht) en ik ben bang van wat er op school zouden worden gezecht

dus mijn vraag aan jullie is

zou ik een sprong in het diepe wagen om een youtube kaneel te starten

alvast bedankt :flushed:

Als je weet wat je wil doen (het onderwerp) en je zeker bent dat mensen het leuk zouden vinden… Why not? Yolo, toch?

echt hartelijke bedank ik ga er nog over na denken en jullie hebben wel gelijk yolo :upside_down_face:

Ja! Echt, gewoon doen. You won’t regret it!

Ik denk dat iedereen die begint met Youtube filmpjes maken onzeker is. Hoe je eruitziet, hoe je doet… Maar daar kom je wel overheen (dat gaat sneller dan je denkt!).

En dat er wat op school van zou gezegd kunnen worden; tsja. Dat kan altijd. Maar dan moeten die mensen vrij diep in Youtube graven om je te kunnen vinden. En wat dan nog? Jij vindt het leuk, jij hebt er lol aan en wat zij daarvan denken maakt niks uit.

ik heb hetzelfde probleem :frowning_face:

Ik volg een aantal mensen op Youtube en sommige daarvan hebben een Draw My Life filmpje gemaakt. 3 van de 4 werden allemaal in een bepaald eperiode gepest of geplaagd. Maar kijk dan hoever ze zijn gekomen. Iedereen vind ze grappig, leuk, of wat dan ook, en ze hebben heeeeel veel volgers.

Ik zegt niet dat jij ook meteen ‘bekend’ word, maar ik bedoel dat je gewoon schijt moet hebben aan andere mensen. Wat maakt jou het nou uit? Jij vind het toch leuk? Ik zeg, net als iedereen hier: doen.

Oh, nog 1 ding.
Ik weet niet of je haar kent, maar ze is mijn favoriete vlogger: Macbarbie07.
Zij heeft nu superveel volgers en zo, maar moet je eens opzoeken op youtube naar haar eerste video. Dat is toch een behoorlijk verschil, maar besef dan hoe ver ze is gekomen.
Dus daarom, als je ervoor hebt gekozen om het toch te gaan doen:
Geef dan nooit te snel op! <3

Ik zou het gewoon doen! Trek je niks aan van wat andere denken of zeggen, doe gewoon wat jij leuk vind.

Ik zit hier ook een beetje mee. Maar doe het gewoon en heb er plezier in :slightly_smiling_face:

Ik wil ook mensen amuseren door filmpjes op youtube te maken maar ik ben bang dat 1. Mijn ouders het horen 2. Dat ze het niet gaan accepteren.
En ik heb geen camera. Maar ja.

Bij punt een heb ik hetzelfde als jij, maar dan kan je gewoon filmpjes maken als je zeker weet dat ze beneden zijn/blijven of weg zijn. Dat ze het niet gaan accepteren? Het is jouw keuze, zolang je niet naakt of in ondergoed in een video komt mag je het toch helemaal zelf weten? Ik ken jouw ouders natuurlijk niet maar ik denk ook dat ze het niet erg zullen vinden.

Een camera kan je goedkoop kopen via e-bay of marktplaats (ik heb hier geen ervaring mee dus ik zou het eerst wel aan mensen vragen die er wel ervaring mee hebben) En anders zou het in het begin ook met je mobiel kunnen. Als je succesvoller wordt kan je een goede camera kopen.

hetzelfde hierzoo!

wil het ook gaan doen, ik ga dan met mijn iphonecamera vloggen over mn leven en challenges doen met vriendinnen :slightly_smiling_face: en hopen ooit over een paar jaar ontdekt te worden en meer volgers te krijgen :wink:

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Als je weet wat je wil, beetje videos kan bewerken, inspiratie hebt en motivatie waarom niet toch?

wel twijfelpuntje: engels of nederlands

Ik heb er zelf één :upside_down_face: Wel net begonnen hoor (AllesoverEline), account bij mijn blog. Tot nu toe geen nare reacties gehad of zo, gewoon doen wat je leuk vindt. En als je jezelf bent, spring je eruit, en krijg je vast meer bekendheid/views. Niet dat het daarom gaat natuurlijk :slightly_smiling_face:

Is er ook een topic waar je je kanaal kunt posten? Ben eigenlijk wel benieuwd naar de youtubers hier!

Volgens mij niet! Maken dat topic! :upside_down_face: