Youtube: Kan mijn channel naam niet veranderen

Ik ben bezig met een YT channel maken (blijkbaar heb je er al een als je een google account hebt). Maar mijn channel heet dus hetzelfde als ik heet -.-
Ik heb de hele middag gezocht hoe je het kan veranderen, maar de enige manier waarmee ik het kan doen in om mijn eigen naam te veranderen. (Ik neem nu even de naam ‘kabouter plop’ als voorbeeld voor mijn eigen naam en ‘notebook’ als voorbeeld voor de naam die ik wil.)
Ik wil mijn channel de naam Notebook geven, mijn naam is Kabouter plop en zo heet mijn channel ook. Als ik het wil veranderen klik op de knop om het te veranderen. Dan komt er een venster dat ik het moet doen via mijn google account. Je moet daar een échte naam hebben, dus kan ik mezelf geen notebook noemen.

Dat is mijn probleem. Misschien dat het een beetje vaag is -.-
Ik post wel wat screenshots:

Hier zou ik mijn naam moeten veranderen

Hier kom ik als ik op wijzigen heb geklikt

En dit komt er op mijn scherm als ik mijn naam in Notebook probeerde te veranderen. Als ik op change name klik veranderd hij hem niet.

En nu zit ik dus vast

Hier heb ik ook last van, zo irritant! Upje

Ik weet nog dat ik mijn account los heb gekoppeld van Google+ (staat ook ergens, als het goed is) en toen kon ik hem (volgens mij éénmalig) veranderen. Maar ik vind het sowieso bullshit dat het aan Google is gekoppeld en je niet gewoon je username kan veranderen.

Ja echt he! Youtube was zonder google veebeter! Ik had daar een keer toen ik 6 was een filmpje op geupload, alles ging prima (ook het aan maken van het account) alleen duurde het heel lang voor hij op youtube stond. En toen deed het geluid het niet -.-

upje

iemand? please

ik raad aan een nieuw channel aan te maken. Ik heb namelijk hetzelfde probleem, maar heb ook geen inspiratie voor een naam. Echt klote dat ze dat hebben gekoppeld met Google want dit is niet fijn!
Ik had ook al verscheidene filmpjes klaar staan om up te loaden, maar zonder goede naam krijg je als je pech hebt bijna geen views ;s

• tips voor een naam voor een channel vergelijkbaar met filmpjes van MacBarbie07 en Zoella zijn welkom. *