youtube geluid

als ik muziek ofzo wil luisteren op youtube doet het geluid het niet maar het beeld wel. weet iemand wat ik moet doen zodat die het wel doet? (als ik iets moet downloaden wel gratis graag)

staat het geluid op youtube niet gedempt?
of bij mixer van je computer ofz?

Doet verder het geluid van je andere programma’ het wel? Anders heb je waarschijnlijk al je geluid gedempt.
Als alleen het geluid van youtube het niet doet heb je waarschijnlijk het geluid van youtube gedempt. Dan moet je links onderin bij je video, naast de play knop, op het knopje dempen drukken. Dan doet als het goed is je geluid het weer. Heb je misschien anders een video zonder geluid opstaan bij youtube?

Je geluid aan doen. :'D
Oke grapje, nee ik weet het niet. Misschien staat het geluid op youtube uit? :slightly_smiling_face:

haha het geluid heb ik wel gewoon aan en hij staat ook niet bij youtube op gedempt, maar bijvoorbeeld bij rtlgemist.nl doet het geluid het wel gewoon.

^Heb je het alleen bij één filmpje of bij alles?

alles

heb geen idee,
misschien voor de zekerheid computer opnieuw opstarten, denk dat het niet helpt maar misschien wel. : )

snake spelen (:

nee het is altijd al zo sinds ik hem heb

^Youtube doet het gewoon verder bij mij dus aan Youtube ligt het niet.
Ik denk dat je je geluidsapparatuur misschien verkeerd geinstalleerd hebt? Of misschien moet je even op zoek gaan naar een update of programmaatje waardoor die beter werkt. Vaak gratis te vinden op de site van het merk van je audioapparaat.

Ik heb nu dus precies hetzelfde.

Eens in de zoveel tijd besluit mijn computer ook al het geluid niet meer af te willen spelen. Even 'n systeemherstel doen en hij doet 't weer.