Youtube geluid speelt dubbel

Hi,
Ik heb een probleem met YT. Als ik een video start speelt ie gewoon af met geluid, 1 seconde nadat de video is gestart komt het geluid van het filmpje er nog een keer op. Dat tweede geluid gaat door totdat ik al mn tabbladen dicht heb gegooid. Incognitomodus werkt niet.

Hey,

Hetzelfde probleem heb ik inderdaad ook. Het maakt ook geen verschil of dit op google chrome is (die gebruik ik namelijk altijd het liefst), of dat ik internet explorer gebruik. Eerst dacht ik dat het misschien lag aan de AD Block, omdat hij vaak bij de tweede keer eerst wél reclame afspeelt.
Incognitomodus werkt bij mij ook niet.

Ik hoop dat iemand een oplossing heeft voor ons, haha.

Up

Ik zie dat dit een oud topic is, maar ga het toch proberen… hopelijk heeft inmiddels iemand antwoord op dit probleem.

Ik heb dit namelijk ook. Als ik het filmpje start gaat er na zo’n 3 minuten hetzelfde geluid in een soort van echo/vertraging afspelen, zo hoor ik het geluid dus dubbel. Ik gebruik Chrome maar bij IE heb ik het ook, en ook in de incognitomodus heb ik het helaas… Iemand enig idee hoe je dit kan verhelpen?

Overigens speelt het geluid van de reclame voorafgaand aan het filmpje niet met een echo af

En als ik het filmpje pauzeer gaan ze allebei gewoon verder :’) heel irritant

up… op een andere laptop heb ik hetzelfde probleem