Youtube Filmpjes

Hoi.
Ik wil over een jaar graag naar de filmacedemie.
Ik vind het heel erg leuk om te filmen en ik word soms ook gevraagd om filmpjes te maken voor andere mensen of voor school.

Nu heb ik een channel op youtube. Er staan filmpjes op zoals: movie spoofs, movie voice overs, how to be positive, eigen muziek vids, challenges, en verder gewoon random awesomeness.

De filmpjes zijn gewoon engels gesproken. Ik zou het heel leuk vinden als jullie misschien naar mijn youtube channel zouden willen kijken en zeggen wat je er van vindt?

Verder vroeg ik mij af of andere mensen ook filmpjes op youtube hebben.

En wat zijn jullie favorieten youtube filmpjes/channels?
Het zou leuk zijn als je een link achterliet, dan kunnen andere mensen daar inspitatie uit opdoen.

Zelf vind ik EvilIguanaProduction ondzettend grappig. Ze maken movie spoofs en hele grappige filmpjes. Charlieissocoollike is ook heel grappig.

Mijn channel: Sarahaha Production

welke richting wil je doen dan op de film academie?

Oh, mijn interesse is heel erg breed. Ik ga volgende week naar een opendag bij de filmacademie in Amterdam.
Ik vind heel veel dingen wel leuk; regiseren, editen, acteren, camerawerk en scriptschrijven.

okay cool:D! als ik jou was zou ik heel veel onder zoek doen naar wat de film academie precies wil. Mijn broer is er nu 2 x afgewezen. Hij kwam steeds alleen door de eerste ronde heen maar 2de viel hij steeds af, hij probeerden het voor monteren/av werk enzo. http://www.youtube.com/user/MarnEamsterdam zijn youtube! Persoonlijk vind ik hem heel goed, maar de film academie zoek volgens mij echt een soort van kunstenaars ofzow:P
Je zou eens moeten zoeken op youtube naar ‘aanmelding opdracht filmacademie’

oké, bedankt voor je reactie! :slightly_smiling_face: Ik ga meteen even zoeken.