Toen ik iets van 8 was, kwam ik erachter dat ik allergisch was voor schmink en dat ik hypo allergene schmink irritant vond xp. Dus als er dan iets met schminken was, werd ik altijd lichtjes opgemaakt. Leuk natuurlijk, maar toen ik 12 werd, ging er make-up kopen en zelf wat bedenken. Ik kan niet goed tekenen, dus als ik een gaaf gezicht zie, en ik wil het tekenen, doe ik het eigenlijk op mijn gezicht xp. Dat lukt meestal erg goed, en vind het superleuk om te doen. Ik ging make-up reviewen(niet op een blog, maar testen en erachter komen wat fijn was en wat niet). Dat doe ik nu niet meer zo veel, omdat ik laatst aan het logeren was met een vriendin, ze zei heel lollig: ‘hee, als je wat niet meer gebruikt, wil ik het wel hebben hoor xp’. Vond ik goed, ze ging naar huis met een pedaal emmer zak, dat vol zat met ongeveer 2 kg make-up. Dus nu doe ik wat slomer . Maar ik vind het nog steeds superleuk. oke back to topic, zou ik een YT kanaal aanmaken en dan filmpjes maken? Ik zit te twijfelen vanwege de reacties en mn leeftijd(ben 13)
tips?