YouTube filmpjes maken of niet?

Toen ik iets van 8 was, kwam ik erachter dat ik allergisch was voor schmink en dat ik hypo allergene schmink irritant vond xp. Dus als er dan iets met schminken was, werd ik altijd lichtjes opgemaakt. Leuk natuurlijk, maar toen ik 12 werd, ging er make-up kopen en zelf wat bedenken. Ik kan niet goed tekenen, dus als ik een gaaf gezicht zie, en ik wil het tekenen, doe ik het eigenlijk op mijn gezicht xp. Dat lukt meestal erg goed, en vind het superleuk om te doen. Ik ging make-up reviewen(niet op een blog, maar testen en erachter komen wat fijn was en wat niet). Dat doe ik nu niet meer zo veel, omdat ik laatst aan het logeren was met een vriendin, ze zei heel lollig: ‘hee, als je wat niet meer gebruikt, wil ik het wel hebben hoor xp’. Vond ik goed, ze ging naar huis met een pedaal emmer zak, dat vol zat met ongeveer 2 kg make-up. Dus nu doe ik wat slomer :slightly_smiling_face:. Maar ik vind het nog steeds superleuk. oke back to topic, zou ik een YT kanaal aanmaken en dan filmpjes maken? Ik zit te twijfelen vanwege de reacties en mn leeftijd(ben 13)

tips?

Ik bekijk die filmpjes wel, maar nadoen, nee niet echt. Vind ik nooit echt zo leuk, dan moet je precies denken wat je doet, ik hou van spontaan. Goede kwaliteit… Ik heb natuurlijk geen Canon 600D(die ik wel wil trouwens) maar ik heb een fatsoenlijke camera. Alleen knippen kan niet, maar dat maakt weinig uit :slightly_smiling_face:

dank je :slightly_smiling_face:

leuke spontane mensen zijn leuk om naar te kijken. Beter nog als je een goede camera hebt. En een beetje redelijke verzameling. Anders kom je niet echt over als een ‘voorbeeld voor de kijkers’ zegmaar. Maar als je het doet, link maar je kanaal! :slightly_smiling_face:

Als jij dat leuk vind moet je dat gewoon doen! Al die bekende bloggers en YouTubers zijn ook ooit onderaan begonnen.

Just do it. Je komt er vanzelf wel achter of het echt iets voor je is of niet. Leeftijd maakt niet uit, zolang je maar weet waar je het over hebt, geloofwaardig overkomt etc. Yolo (:
Succes!

Toen ik 13 was maakte ik ook youtube filmpjes, vlogs. De “wat grotere” youtubers (milan en thekelvlog toen) vonden dat ik het leuk deed en gaven me een shoutout, zo is m’n youtube kanaal uitgegroeid tot wat groots en uiteindelijk had ik 5000 subscribers. Ik ben er mee gestopt maar twijfel nu ook weer om te beginnen omdat m’n vriendinnen en andere yt’ers me weer overhalen.
Ehmm wat ik wilde zeggen, als je hier eenmaal succes mee krijgt gaan er sowieso mensen over je oordelen, sommige vinden het stom, sommige vinden het suf, sommige vinden het hardstikke leuk. Het belangrijkste is dat jíj het zelf leuk vind en je niet zoveel aantrekt van anderen. Youtuben is echt leuk om te doen!

Haha, wat leuk (:!

Zoals de anderen zeggen, als je maar niet als een amateur-blogger over komt. Mensen moeten het leuk vinden om naar je te kijken, maar dat had je zelf vast ook al wel door.

Ik zou het gewoon doen, maar alleen als je echt doorzettingsvermogen hebt en dit wilt. Als je het doet, doe het dan goed :slightly_smiling_face:

x!

Gewoon doen joh, het ergste dat er kan gebeuren is dat sommige mensen het gaan disliken, maarja er zijn altijd wel mensen die iets te zeuren hebben dus :wink:

Dit ja. Zelfs de beroemdste youtubefilmpjes hebben wel dislikes. Dus gewoon doen zou ik zeggen!
Succes

Ik vond jou filmpjes erg leuk! (:

Aah wat leuk om te horen haha! Ik die van jou ook echt, die musicvids enzo haha! en ik vind je tatoo ook echt heel vet!!

Gewoon doen in principe heb je niet echt iets te verliezen :slightly_smiling_face:

Gewoon doen, leuk toch? :slightly_smiling_face: Je hebt eigenlijk niets te verliezen :grinning:

Wees spontaan!

moet je doen ! er is toch geen probleem ? er gaan vast veel mensen kijken !
veel succes x

Je zou je kunnen profileren als “beautyblogger/vlogger voor meiden net een gevoelige huid”
Dat kan jou onderscheiden van de rest.
Ik zou het gewoon doen!
Succes :upside_down_face: