Youtube filmpje 'foutmelding'..

Ik heb vanmiddag een filmpje geupload op Youtube en nu kreeg ik een mail met;
"Your video, “naam”, may have content that is owned or licensed by UMG.

Weet iemand wat hiermee word bedoeld? En moet ik nu iets ondernemen ofzo ? :open_mouth:

dat betekent dat die video copyright is. je kunt die wel uploaden maar kans dat tie verwijderd wordt is GROOT. youtube regels BLAH ¬_¬

? :open_mouth: :frowning_face: Maar het is een ‘eigen’ filmpje… of kan het ook door de muziek komen? Ik heb er gewoon een liedje van Mika onder gezet… maar mag je dan helemaal geen filmpjes meer met een liedje eronder ? :s
snapternietsvan.

^Dan komt het door de muziek, dat heb ik ook heel vaak.

Vaak kun je hem dan wel uploaden maar is ie in bepaalde landen (soms heel veel, zoals bij mij een keer) niet beschikbaar.

^ Ja dat is bij mij nou ook… Hij is nu niet beschikbaar in Duitsland. Het geluid doet het nu nog wel gewoon… maar hier is verder niets aan te doen? Ik moet nu gewoon wachten tot hoelang het geluid nog werkt of ?

In Duitsland zit er geen geluid bij, omdat er daar andere regels zijn over copyright en alles, en het hangt er ook vanaf of je het nummer gedownload hebt of niet.

Ooh oké… Ik had dat nummer nog op de computer staan maar dat heb ik geloof ik destijds via Youtube gehaald ook met zo’n youtube-mp3 converter…
Kunnen er nu nog meer landen bijkomen, of blijft het nu alleen bij Duitsland?

Edit: ik heb nu nog een filmpje, maar als ik daar een liedje opzet dat al standaard op mijn computer stond? (als voorbeeld lied zegmaar) (Mr. Scruff - Ninja Tuna) levert dat dan ook problemen?
Sorry voor al mijn vragen, maar ik zou het allemaal niet weten met die copyright dingen…

^ binnen 24 uur niet nee, maar na die 24uur dan weet ik niet als je video wordt verwijderd dan krijg je mail van hun dat ze verwijderd hebben etc YT heeft teveel gezeik gewoon ¬_¬