Youtube Dansers

Hi, het leek mij wel leuk om hier een lijst te maken met mensen die op youtube filmpjes plaatsen waarin hun dansen. Dus van allerlei verschillende dans soorten, van hip hop tot klassiek en ga maar door. Wel dat ze af en toe filmpjes plaatsen! Ik niet of hier al een topic over is, anders sorry!
Ik begin wel met de lijst en zal het aanvullen, dus post zelf ook dansers!

iDejANCE & DoYouDejance
Choreographer die dansen (hip hop) verzint & van sommige ook een tutorial maakt.

dplayer1611
Jong meisje (11 jaar) die echt ontzettend goed is in dansen. Ze doet van alles: breakdance, hip hop en klassiek.

xohannahfan1xo
Meisje dat allerlei dansen vanuit films, clips nadoet. (Denk aan: Miley Cycrus, Selena Gomez etc.) Hier maakt ze ook tutorials van die makkelijk na zijn te doen.

sactownbound
Hip-hop danser, die ook een paar tutorials heeft en die filmpjes plaatst waarin ie zelf danst.

DancErGrl876
Choreographer die zelf dansen verzint (hiphop).

SanneZelf
Meisje dat choreo’s verzint & ook aan freestyle doet.

kylehanagami
Dancer/Choreographer

FYD86
Dancer/Choreographer/Instructio

piparoja
Dancer

sannezelf
hele goede vriendin van mij en ook super goede danseres.
sanne had die danceworkshop van timor gewonnen, maar ik gaf die dag mijn feest. dus toen heeft ze het afgezegd. :stuck_out_tongue_winking_eye: ze maakt choreo’s & doet ook gewoon freestyle.

@Avivazelf

ah, wat lief dat ze dat voor jou heeft afgezegd!

DancErGrl876

Geweldige choreography!

xohannahfan1xo
Meisje dat allerlei dansen vanuit films, clips nadoet. (Denk aan: Miley Cycrus, Selena Gomez etc.) Hier maakt ze ook tutorials van die makkelijk na zijn te doen.

heeft echt enge benen … net stokjes

Ik vind dat zij juist mooie benen heeft :stuck_out_tongue:

dat is echt 15cm in omtrek ofzo, ik vind het maar magertjes en onvrouwelijk :’)

Stond ook bij Sannezelf dr favorieten: Kyle Hanagami

ToyieBox moet je ook ff opzoeken :wink:

Camillo* Lauricella
en
Álex Bullon

beiden van dezelfde dansschool :grinning:

Haha, ik ga ze morgen ff toevoegen, nu ben ik te moee. :yawning_face:

Heb de namen er bij geschreven, alleen @LiveLikeRamen ik kan die ToyieBox niet vinden.
Ohja, @RAWR___ nu ik er over nadenk zijn haar benen inderdaad best dun…

simrin player !!

@Gibson
Owjaa, die was ik even vergeten… ;o
Ik vind haar echt zoooo goed!

Jessica Sayde is ook best goed!
en Roberto da Costa samen met Marley!

Die sactownbound is goed!

Ik vind het altijd mooi om naar die dansers op youtube te kijken, ik kan er alleen echt niks van (A)