Youtube crush

Ja hoor het is weer zover. Ik ben een beetje heel erg verliefd en het is niet zomaar iemand. Nee het is iemand die zowat half Nederland kent waar heel veel meisjes (denk zelfs jonger dan ik) op fangirlen. Nee geen enzo knol
Hij is van mijn leeftijd 19 jaar woont ongeveer 2 uurtjes van mij vandaag met het OV. Maar hoe kom je in contact mrt zo’n iemand? Zou hem graag beter willen leren kennen en hem ontmoeten. Maar hoe pak ik dat aan. Tips zijn daarom erg welkom. Please help me!!!

Lastig! Ik denk dat de kans niet heel groot is dat zoiets slaagt. Maar je kunt het altijd proberen natuurlijk! Ik zou hem gewoon in eerste instantie een mail sturen met dat je zijn video’s heel leuk vind en gewoon een praatje. Niet gelijk de liefde verklaren dat lijkt me eerder afstotend. En wie weet mailt hij wel terug en dan kun jij weer terug mailen etc. Dan leer je elkaar ook gewoon wat beter kennen dan vanaf video’s. En misschien naar dingen zoals meetings/dutch youtube gathering gaan?

PS: Wie is het? Dat willen we natuurlijk wel graag weten. :wink:

Hey bedankt voor je reactie. Ja het is indd lastig om met zo’n iemand in contact te komen. Ik ga in ieder geval een mailtje schrijven met mijn reactie op zijn video’s. Meetings zijn ook eg handig. DYTG lijkt me niks. Het is daar altijd zo druk met idioot gekke pubers :flushed:

En het is Joost van JoostSpeeltSpellen :flushed: