hey,
ik zit al heel lang met het idee om een youtube kannaal te beginnen, maar ik heb nog niet echt veel ideeën ik weet alleen dat ik het over meiden dingen enzo ga hebben en een beetje vlogs wil maken als jullie ideeën hebben laat het dan even weten!
Een hoesje voor een simkaart? :’) Ik denk dat je een nieuwe moet gaan kopen.
Zo raar is dat niet. Collega van mij heeft ook gewoon nog de buitenste rand van haar simkaart zeg maar. Dus als ze haar microsim in een andere telefoon moet doen doet ze die samen met die buitenste rand erin.
Er bestaan micro sim adapters; dat lijkt idd een soort van hoesje voor je simkaart. Je kan je micro simkaart dan in die adapter klikken en dan is de kaart weer het normale formaat. Gewoon eens google zoeken
@ Hierboven, klopt, er bestaan hoesjes voor je simkaart om hem weer groter te maken. Volgens mij kun je ze gewoon halen bij een telfoonshop, mediamarkt ect.
up up
Gewoon beginnen, vaak posten (of eenmaal per week op dezelfde dag, krijg je regelmaat), goede kwailteit camara’s en voldoende licht, zorg voor geen stiltes of voor uhhs en ehhs, knip je filmpjes daarom. En gebruik tags, is herkenbaar voor mensen (boyfriend does my makeup, what’s in my bag, go to bed with me, wake up with me).
Huh wat, heb je nou je vorige topic veranderd in deze??
Ja ik volgde de eerste reacties ook al niet dus denk dat het verandert is hahaha
ja ik heb het maar gewoon veranderd.
dankje voor je tips! x