youtube beginnen

ik wil zo graag een youtube kanaal beginnen, maar ik durf het niet. ik ben zo bang dat ik dadelijk uitgelachen wordt. en ik ben zelf heel erg zelfverzekerd, dus ik snap mijn probleem eigenlijk niet, maar ik weet ook niet hoe ik moet beginnen en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen…

Ik weet niet of je topic echt hier hoort maar ik snap je probleem.
Ik ben dan wel niet zelfverzekerd totaal niet maar het leek mij ook echt leuk om filmpjes te maken dus ik deed dat. Toen ontdekte iemand op mijn school het en ze lachte me er mee uit. Toen ben ik een tijd gestopt en terug begonnen. Ze had het weer gevonden en had de link naar een aantal mensen gestuurd. Daarom was ik terug gestopt maar nu ben ik terug begonnen. Ik ga me er gewoon niks meer van aantrekken! Ik heb mijn leven al hard genoeg laten lijden door andere mensen. Je mag me altijd noten als je wil.

de meeste youtubers zijn zomaar ineens begonnen omdat ze het leuk vinden en de 1ste video is nooit perfect
maak gwn video’s over dingen die je leuk vindt er zijn zoveel mensen die dat doen en ook ooit zo zijn begonnen.
er blijven altijd wel mensen die het ‘‘vreemd’’ vinden maar de meeste daarvan kijken gewoon je filmpjes omdat ze het toch leuk vinden maar zelf nooit durven :sunglasses:
iemand uit mijn klas maakt elke dag een vlog en ik vind dat er erg leuk om naar te kijken, gewoon doen !!

Gewoon doen, niks aantrekken van wat andere mensen denken. als jij het leuk vind waarom niet. en als je geluk heb kan je er ook nog geld mee verdienen!

Edit door moderator: reclame mag niet.

^Dit is niet echt de bedoeling om reclame te gaan maken…

Ontopic: Gewoon doen! Ik ben er 2 maanden geleden ook mee begonnen, en ik ben ook nog steeds bang dat mensen het gaan ontdekken haha, niemand weet het nog, ik dat wil ik ook liever nog lang zo houden, daar ben ik te socially awkward voor. Maar goed, je hoeft het echt niet aan iedereen te vertellen. Gewoon doen als jij dat wil (: