Youtube account

Hee girls!

Ik heb sinds kort een youtube account… erg leuk allemaal… maar nu heb ik iemand gevonden die ik ken, dat denk ik tenminste. Het is een kanaal. Maar nu wil ik graag het profiel bekijken… maar ik kom er niet uit hoe ik bij dat profiel moet komen? Iemand die me kan helpen?

x

Huh? Je weet niet hoe je op het profiel moet komen? Misschien door erop te klikken?

Nee er komt dus geen profiel? Er staan alleen zijn als leuk gemarkeerd en zijn afspeellijsten… maar niet zoals mijn profiel?

Hm misschien is het profiel afgeschermd oid?

Bedoel je ‘channel’ trouwens? Zoals dit? http://www.youtube.com/danisnotonfire

Want meer kun je ook niet zien geloof ik, behalve bij jezelf.

zij of hij plaatst dan blijkbaar niks. gebruikt het profiel amper, behalve om ergens op te reageren of zich ergens op te abbonneren. heb ik ook met mijn profiel.
Dat is voor iemand anders dus niet interessant. je kan het wel bekijken, maar veel leuks zal je er niet vinden dan denk ik :stuck_out_tongue:

Jaa dat bedoel ik

Dat is dus het profiel.

bij mijzelf niet?

Ik snap jou niet.

Ik begrijp je ook niet helemaal, maar ik denk dat diegene ervoor heeft gekozen alleen bepaalde dingen van zijn profiel te laten zien. Bij jezelf zie je altijd alles zodat je dat nog aan kunt passen enzo. Denk ik. Ik snap je probleem eigenlijk niet.

Maar als ik naar mijn profiel ga dan kan ik hem ook zo neerzetten dat ik hem zie zoals andere hem zien? En dat ziet er heel anders uit als bij hem? Ligt het er misschien aan dat dat van hem een kanaal is?

Je kan als je ingelogd bent rechts-bovenaan ergens klikken op instellingen, want dan ga je naar het beheer van JOUW account. Als je naar je eigen kanaal gaat kan je ook ergens je kanaal bewerken. Dit heeft die bekende onbekende dus waarschijnlijk gedaan…

Verder zie je vaak op het kanaal aan de rechterkant de gegevens… Of je moet even zoeken, het staat er zeker !

Trouwens, als je die persoon waarschijnlijk kent, waarom vraag je het dan niet? En anders gewoon vriendenverzoek weigeren.

weer een probleem uit de wereld :bowing_man: