Youtube account aanmaken

Ik had even een vraagje, want ik wil al een tijdje een youtube account aanmaken, maar ik vind het erg onduidelijk hoe je dat moet doen.

Als je bij Youtube zelf namelijk op het knopen ‘‘account aanmaken’’ klikt, kom je meteen op een link om een google account (waar je dan ook mee op youtube zou kunnen) aan te maken.

Ik heb alleen al een google account, dat moest voor mijn telefoon, alleen ik vroeg me af of het mogelijk was om dit account ook te gebruiken als youtube account? En hoe ik dat dan voor elkaar zou kunnen krijgen…

Weet iemand dit toevallig?

Ja dat kan wel geloof ik. Kun je dan niet gewoon op youtube op inloggen drukken en dan je google gegevens invullen? Bij gebruikersnaam en wachtwoord. Ik denk dat het wel kan :slightly_smiling_face: Ik had ook eerst een gmail account en daarna pas youtube. Of is dat ook weer apart, een gmail en google account O.o

Je kunt gewoon op youtube inloggen met je Google account, want volgens mij is YouTube toch een deel van Google? Naja ik gebruik in ieder geval altijd mijn Google account hiervoor.

Ja Youtube is opgekocht door Google, dus je kan gewoon inloggen met je Gmail account (: