youtube account aanmaken

heee,
ik wou een youtube/google account aanmaken, en dan enk je van: ja, zo gebeurt en zo, maar niet bij mij::
ik heb netjes alles in gevuld en zo, e-mailadres met een hotmail-ding, alles ingelogd, verjaardag ouder dan 18 en zo alles cool,
en dan klik ik op ik ga akkoord en zo, dan krijg ik een nieuw scherm waar dit staat: Google heeft uw account niet kunnen maken
Om een Google-account te mogen hebben, moet u voldoen aan bepaalde leeftijdsvoorwaarden. Voor meer informatie over de online veiligheid van kinderen gaat u naar de website van de Federal Trade Commission.

duusss, wat moet ik doen?? en btw dit is wel van de ‘nieuwe’ youtube, dus ja

thankss x

Youtube heeft gewoon door dat je geen 18 bent :smirk:

Maar ik heb verder geen ideeën voor een oplossing. Heb je het al vaker geprobeerd?

jeppp, ik weet echt niet wat ik moet doen hoor haha x

Al geprobeerd met een andere browser?

neee, probeer wel even. had trouwens ook geprobeerd met ander wachtwoorden en zo maar dat werkt niet, echt gay

noooowww, hij doet het niet op een nieuwe tabblad ding

Het kan ook zijn dat YT je hotmailprofiel controleert en daar je echte leeftijd uit haalt

Geef gewoon op dat je 18 of ouder bent. Ze gaan dat echt niet controleren. Sommige filmpjes worden namelijk wegens schokkende of sexistische beelden geblokkeerd als je jonger bent dan 18, terwijl er helemaal niet zoveel schokkends aan is, en dat is vet irritant.