you're bitch!

hi,
paar dagen geleden heeft mijn vriendin echt heel lullig gedaan en heeft ze me laten zitten, en ze heeft blijkbaar nu ook een vriendje en ze zei tegen me dat ze me ‘‘weg gaat gooien’’ want jongens zijn belangrijker dan vriendinnen , dus zijn we gewoon klaar. alleen ik voel me heel kut derover want nu zit ze dingen over mij te lullen wat helemaal niet zo is! alleen ik laat het gewoon zitten. dus mensen. sommige vriendinnen zijn nep! ze zeggen wel dat ze 24/7 voor je der zijn, maar als je ze nodig hebt. waar zijn ze dan?
als je in een dip zit en ze heeft een vriendje kiest ze toch voor der vriendje.
en ik ben niet jaloers, ookal klinkt het zo!
lucht hier je hart, en zeg wat je van je vriendin eigenlijk diep van binnen vind.

Daar kwam ik 4 jaar geleden ook al achter :’).

Naar voor je. Maarre, bedoel je niet you’re a bitch :stuck_out_tongue:

Diep van binnen vind ik mijn vriendinnen stuk voor stuk allemaal super want ik ken ze al heel lang, ik weet wat ik aan ze heb en we zijn oud en wijs genoeg zo’n domme dingen niet eens te denken.

Ik denk dat je nog jong bent, ben blij dat je van dat schorumkind af bent en ga verder met je andere vriendinnen.

Het is trouwens: ‘‘You’re a bitch’’

titel faal.

Ik vind mijn vriendin eigelijk kut xd, ik probeer al haar slechte kanten te negeren, maar ze is altijd direct boos op mij. Maar ze kan soms zo lief en vriendelijk zijn. Soms begrijp ik het gewoon niet…

ik wou zeggen…

oeps te snel getypt hihi!
maarja ze is ook een hoer. ik zeg dit niet omdat ik haar een slechte naam wil geven, maar ze heeft een vriendje maar nu hoor ik allemaal geruchten dat ze met een andere jongen in de wc is gevingert.

Lekker boeiend, moet ze toch zelf weten?

Mmh, geruchten ja? Je noemt haar nu toch wel degelijk een hoer en last time I checked was dat geen leuke naam om te hebben…

@supershygirl
hoe bedoel je met kut? is ze heel irritant en heeft ze een kort lontje? xxxx

of:

You Bitch!

heheh

@teardrops
hmm, daar heb je wel gelijk in! :slightly_smiling_face:

ja, ze is eigenlijk geen goede vriendin

Zolang ze er niet voor betaald is, is ze geen hoer. :wink:

nog een faal.
Je vind het zelf niet leuk dat ze dingen over jou gaat zeggen wat niet waar is, maar je zegt zelf wel dit terwijl je het niet zeker weet…
hmm.

@schynzel
haha maar ik typte te snel. maar dat kon ook.

Dat klopt als een bus!

Vroeg ze er geld voor? Nee. Dus ze is een slet, geen hoer.

@thermale
maar dit heb ik gehoord van een vriend. maar ze kunnen alles over der verzinnen . dat maakt mij eigenlijk toch niet meer uit.