You're beautiful TIJDELIJK

I’m here to stay with you and no matter what you do, when you’re lonely, I’ll be lonely too.

aaaargh girlscene is zooo frustrerend! :’)
Ik dacht ik post gezellig mee maar zo wordt het niks haha

Ik denk ook niet dat er veel meiden zijn nu? Misschien denkt iedereen dat 't topic 't niet doet :frowning_face:

Argh, ik wil die toelatingsbrief hebben!!! Mét de tekst “je bent toegelaten” :grinning: Dan kan ik mister Perfect vragen of ie ook toegelaten is :slightly_smiling_face:
-als ik niet toegelaten ben, vraag ik ‘t denk ik ook niet :’) anders is het zo’n faal: “Ja, ik ben toegelaten! En jij?” “Goed zo! Ik niet.” hahahahhahahah :’) -

Hahahaha ik moest lachen om de titel. You’re beautiful, maar alleen maar tijdelijk :’)

:’)
Als je er zo over nadenkt haha

DFKJGKLDFgjLDFKjglFKG KAK GIRLSCNE KAK TOPIC SDKJKJDFL

ze doen het expres lol

ahahahahah :’’)

Hi everyone ‘new’! Gezellig, meer meiden! :grinning:
Welkomm =D

Okay ik ga gelijk naar bed maar goed.
Ik heb net de brief voor het vakantiewerk ingevuld, hopen dat ik weer paar daagjes mag werken!

EN IK WIL HET NORMALE GS FORUM ÉN GLEE TERUG! hurrr frustratie.

Okáy goodnight honeys! :slightly_smiling_face: :heart:

Oja en ik ben een nieuw verhaal begonnen *doet klein vreugdedansje*

Hahahahaha

Oke. R U kidding me, doet hij het nou alweer niet?

Ik vind jullie echt allemaal heel lief overkomen, jullie sluiten niemand buiten en zeggen dat iedereen welkom is :grinning: Dat wilde ik even zeggen, hahah.

Hai telephonic :grinning:
Haha, dat is lief :slightly_smiling_face:

ah leuk! :grinning:

Ik ben vrolijk :grinning:
Ondanks mijn vreetbui die al de hele dag gaande is etcetc :’)
En dat ik nog 15 zinnen moet leren.

Hoi jongens! En doei, want ik moet nu gaan hihi :slightly_smiling_face:

En ik heb koppijn als een malle, maar dat komt door mijn ogen. Volgende week dinsdag naar de oogarts, en dan krijg ik oogdruppels en daardoor wordt ongeveer je hele iris pupil :’)