You're beautiful TIJDELIJK

Het andere topic laadt geen reacties meer sinds gisteravond. Dus even een tijdelijk topic die weer verwijdert kan worden als de andere weer werkt!

Dit is het You’re Beautiful Topic. Niet zomaar een slowchat, een lifechanger. Het eerste topic heeft 3451 pagina’s vol met plaatjes, quotes en teksten die waarschijnlijk elke lezer hebben geholpen. Wij zijn een stel hechte meiden, en wees niet bang dat je afgewezen wordt om bij de ‘club’ te horen. You’re Beautiful is a way of life. We accepteren alles van elkaar, óók de delen die jij niet altijd even mooi/leuk vindt. Je kunt hier alles kwijt, alles. We zullen alles doen om jou te helpen!

“Words will be just words, till you bring them to life.”

• Niall Horan

“It’s better to leave a heart broken, than hurt yourself by putting it back.”

• Zayn Malik

“Be the change you wish to see in the world.”

“Never underestimate your value. You have a heart to love, a mind to share, and a voice to speak. You are purposed.”

• Curt Mega

“The greatest thing you’ll ever learn, is just to love en be loved in return.”

“Yes, I have online friends. No, they are not 50-years-old creepers.”

Het YAB-topic ís een lifestyle. We leven samen, we vrolijken elkaar op, iedereen kan alles bij elkaar kwijt, van onzinnige/onbelangrijke dingen zoals naar de supermarkt gaan tot liefdesverdriet tot iets willen zeggen wat je leven/de kijk op het leven kan veranderen. Het is geen slowchat, we hebben gewoon veel te zeggen. En te laten zien. Want behalve de tekst die je hier ziet barst het ook van de plaatjes en quotes en liedjes enzovoorts.
Door dit topic heb ik mijn beste vriendinnen ontmoet. Ze helpen me door alles heen en zijn er voor me als ik opsta, als ik uit school kom en op de raarste tijden zoals om 3 uur 's nachts vanwege verschillen in tijdzones. Ik kan met ze lachen, met ze huilen, ze luisteren naar me en het belangrijkste is dat ze er voor me zijn. En ik voor hen.
Jullie hebben me zo geholpen, echt waar. Je zou misschien niet denken dat ik zo zelfvertrouwloos en verdrietig was omdat ik vaak vrolijk overkom, maarf ikw as het echt. Door jullie hulp, adviezen, plaatjes en meer ben ik er voor het grootste weer bovenop gekomen. Ik heb geleerd dat iedereen goed is zoals hij is. Dat je je niet klein moet laten maken door van die stomme pesters. Echt waar, ik weet niet hoe ik jullie moet bedanken. Niemand gelooft dat jullie echt vriendinnen voor me zijn geworden omdat het ‘maar internet is.’ Ik kan het ook niet goed uitleggen, maar jullie betekenen enorm veel voor me. Ik weet dat jullie er altijd voor me zullen zijn als er iets is, en dat zal ik ook voor jullie doen. Ik weet niet goed wat ik nog meer moet zeggen, jullie zijn gewoon geweldig. Laat je alsjeblieft nooit vertellen dat je niet mooi, stom, vervelend oid bent, want dat ben je niet! Ik hou van jullie allemaal, zielsveel!

Als mensen je uitschelden, of minder laten voelen om iets waar je onzeker over bent, negeer ze. Ze zijn het niet waard. Ze zijn je aandacht niet waard. Want je moet weten dat wij hier altijd voor je zijn en we geven niet om hoe je er uit ziet of whatever, ook al ben ik er van overtuigd dat jullie allemaal prachtig zijn! Who cares, live your life! Most important is that you are happy. En als mensen je het gevoel geven dat je iets niet kan doen, draai om en zeg; let maar op!
Jullie zijn stuk voor stuk geweldig, en laat niemand anders vertellen dat je dat niet bent. Because you are beautiful. En ik weet dat sommige van jullie nu denken; i’m not. Look at this. I’m not. BUT YOU ARE! YOU ARE even tough you don’t see it like the way I do, you are! You are fucking beautiful. I promise.

Liefs. By Jente

Handig! :grinning:

Yays, Nina is zo slim! :3

Ik ben mijn oude verhalen aan het terug lezen. Op het einde zijn ze best wel goed! En ik mis het, dus ben nu weer begonnen haha. :3

Thank you, Nien.

Oke ik heb ruzie en ik haat het

Pfff, ik werd gek van dat andere topic!
Hey guys I missed you :slightly_smiling_face:

waarom iris? :frowning_face:

sdflkasjdfkljaskldfjalksjdflkjasdkf

copy cat problemen

Eerlijk gezegd snap ik de bedoeling van dat ‘you’re beautiful’ topic nooit zo :’) Niet lullig bedoeld of iets hoor (ik heb er dus ook niets tegen), maar zou iemand me het kunnen vertellen? (:

ohPARTY, het gaat er eigenlijk om, dat dit een positief topic is.
Het was oorspronkelijk om er positieve/vrolijke plaatjes in te posten zodat andere mensen weer vrolijk zouden worden. Nu is dit meer een slowchat geworden waar we elkaar (af en toe met plaatjes) opvrolijken. :slightly_smiling_face:
En natuurlijk is iedereen welkom! (:

Okay honeys, verhaal over automutilatie, titel: ‘Verdoofd’ of ‘Uitweg’ !?

^verdoofd!

dubbbbel

^ Ah okee, dankjewel (: Het “klinkt” iig als een leuk topic, maar volgens mij is het ook best wel een hechte groep meiden die hier posten!

^Dat is het ook! En we zijn inderdaad een hechte groep, maar er zijn natuurlijk altijd nieuwe meiden welkom, is alleen maar gezellig!
Jij dus ook als je dat wil. :slightly_smiling_face:

Danique, ja wel hè, dan kan ik toch ook nog meerdere kanten op. :slightly_smiling_face:

^ Haha, ja, maar iedereen is welkom! :slightly_smiling_face:
Ookal denken sommige mensen dat je dan genegeerd wordt, maar dat is helemaal niet waar! :grinning:

^Dat is het ook! En we zijn inderdaad een hechte groep, maar er zijn natuurlijk altijd nieuwe meiden welkom, is alleen maar gezellig!
Jij dus ook als je dat wil. :slightly_smiling_face:

Danique, ja wel hè, dan kan ik toch ook nog meerdere kanten op. :slightly_smiling_face:

http://30.media.tumblr.com/tumblr_m1x0xg3pgB1r2nflmo1_500.jpg

Sorry hij was heel langzaam, dus dubbelpost. :confused:

ik ook :frowning_face: