Your Parody Wikipedia Page.

Wil jij weten hoe jouw Wikipedia pagina eruit ziet en hoeveel je waard bent?

Klik dan hier: Loading...

Waarschuwing: je moet tegen een parodie kunnen.

De mijne

Doet het niet bij mij :frowning_face:

“She was a professional chicken sexer, someone who determines gender of new chicks. Quit job after 24 years and found fried tofu franchise. Currently retired and travels world in hot air balloon.”

En onder mijn foto
Occupation: Chick sexer
Residence: Atlanta
Worth: $212 million

:grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:

Het werkt met je FB account (ze posten er niets op, maar gebruiken je profielfoto).

Ik heb precies het zelfde als de TS hahaha :stuck_out_tongue:

“She is the fastest talker in the world. Can recite entire Webster dictionary in 9 seconds. Can also talk so fast that word will travel back in time. Only person who’s speech is licensed as deadly weapon.”

Achievements: Can speak 1 million languages
Occupation: Linguist
Residence: Berlin
Worth: $275 million :cold_sweat:

whahahaa

ik wist dat ik het in me had om model te worden :") :last_quarter_moon_with_face:
MAAR HOE WETEN ZE DAT IK PLUS SIZE BEN? :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:

I see, I see…

en nu krijg ik dit…

ja:’’)

She is a legendary movie stunt person.
Greatest stunt involved 30.000 feet without a parachute into a tub of ice water. Never injured except once in jacuzzi accident involving whipcream. :slightly_smiling_face:

Achievements: Roasted marshmellows in active volcano :grinning_face_with_smiling_eyes:
Occupation: Stunt person
Residence: Hollywood
Worth: $241 Million

Hahahah :’’)

Eerder had ik ‘snake milker’ en melkte ik het gif van slangen om voor drugs te gebruiken. Mijn bedrijf heette dan ook ‘Snakes Sucks’, waarschijnlijk omdat ik één keer was gebeten. Nu heb ik dit: :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:

Deze had ik ook haha

wel een beetje jammer dat je steeds een andere krijgt…