your new (school)years resolutions ?

hoi (: zoals jullie het al in de titel hebben gelezen Xp wat zijn jullie resolutions voor dit schooljaar? wat wil je dit schooljaar AB-SO-LUUT doen?
ik bv: 1) kmoet een nieuwe (leuke) sport vinden
2) NOG meer tijd met vriendinnen doorbrengen
3) beter m’n best doen voor school
4) een baan vinden
5) m’n prince charming tegenkomen Xp( niet dus :frowning:! )
6) terug filmavonds organiseren
7) meer op bezoek gaan (=niet meer zo verlegen zijn!!)
8)gwn lkkr HAPPY zijn
9) een betere BFF worden(kmis the girlsnight’s met m’n bestie <3)
10)aardiger doen tegen jongens (ehm…that’s NOT easy Xp)
11)mijn magische (wat-knipt-je-toch-prachtig)kapper vinden
13)opletten in de klas(OMG=marteling!!)
En natuurlijk nog zoveel maar dit zijn alleen maar een paar Xp
(als ik alles opschrijf zit ik hier morgen nog hihi)
Dus meiden schrijf hier je resolutions op Xp, en vergeet ze natuurlijk niet na te komen :wink:
kiss

Hoezo is het moeilijk om aardig tegen jongens te zijn? En als het zo moeilijk is, waarom vind je het dan de moeite waard?

Mijn voornemens zijn:

1. Examens halen
  2. Hard aan piano studeren en meedoen aan het PCC
  3. Besluiten wat ik na m’n examens wil doen

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[quote author=Pianissimo link=topic=163773.msg5978538#msg5978538 date=1282937874]
[…]

Hoezo is het moeilijk om aardig tegen jongens te zijn? En als het zo moeilijk is, waarom vind je het dan de moeite waard?

neeja ik ben hartstikke sociaal enzo en als een jongen dan eens aardig doet doe ik nogal naja serieus?? ehm kwe ni hoe’k da moet beschrijven Xp
ma dit jaar ga ik proberen te SMILE’en :wink:

veel suc6 xx

hm, je typt nogal irritant, nu zie ik gelijk een typetje voor me, is niet om te beledigen. verder zijn de mijne om mijn werk goed bij te houden en zonder stress overgaan.
en het is niet erg om serieus te zijn tegen jongens, ze houden echt niet alleen van giechels, ‘jongens’ is namelijk niet 1 ding, maar dat zijn een heleboel jongens met een hele hoop verschillende karakters, dus daarvoor zou je jezelf niet moeten veranderen.

1. Een nieuw leuk bijbaantje vinden
  2. Vijftien kilo afvallen
  3. M’n eindexamen halen met voor geen enkel vak lager dan een 7 op m’n eindlijst
  4. De jongen die ik leuk vind dat eindelijk eens laten merken
  5. Een vervolgstudie kiezen
  1. huiswerk bijhouden
  2. huiswerk maken in de 7(!!!) tussenuren die ik heb per week
  3. EXAMEN HALEN!

These are the most important things for now!

1. Opletten in de les. (Wat moeilijk is met zulke leraren)
  1. Huiswerk en Leerwerk goed maken/leren.
  2. Gezonder eten.
  3. EXAMENS HALEN! :woman_student:

Wauw ik dacht dat 4 er al veel waren…
Maar in verband met keuzevakken heb ik met niemand die ik ken tussenuur (3).
1 tussen uur met gewoon mijn hele klas.

1. alles goed gaan bijhouden
  2. altijd alles maken, lezen en leren
  3. mn p halen
  4. veel werken en sparen
  5. vaker naar bf die in andere stad woont
  6. rijbewijs halen

Het waren er eerst 8, maar vandaag een nieuwe rooster gekregen en nu zijn het er 7…
Ik ken mensen die op donderdag 4 tussenuren hebben achter elkaar en daarna een uur les.

Op zich , als je een goede leerling bent, kan je die tussenuren heel goed gebruiken! ik hoop dat ik er ook nuttig gebruik van ga maken, alleen helaas teveel afleiding van vriendinnen soms. Maar ik ben heel goed in het afzonderen van mezelf :stuck_out_tongue:

1.overgaan
2.conditie weer opbouwen
3.niet alles uitstellen tot het laatste moment
4.baan vinden
5.huiswerk bijhouden
6.eerder naar bed gaan dan de jaren ervoor :pensive:

das het ongeveer wel.

Veel vrienden maken op mijn nieuwe school(De universiii!:D), heel veel tijd maken voor mijn vriendje die veel verderop gaat wonen(!):frowning_face: (en hopen dat hij dat ook wil/doet want hij zit bij hondertien verenigingen waah:( ik ben echt bang), goed mijn best doen voor mijn gezondheid en school, geen zin de helft te missen! En… minder toegeven aan vreetbuien óf meer sporten :stuck_out_tongue: ik blijf niet eeuwig dun!xD dat was m

1. betere cijfers halen
  2. fucking afvallen

Ik zit niet meer op school. Mag het dank ook aangezien school tussen haakjes staat.

1. Nieuwe baan zoeken.
  2. Piano, toneel en zangles volgen.
  3. Sparen voor men rijbewijs! Ja dat gaat hem niet worden met al mijn hobby’s.
  4. Zo ie zo wil ik dit ‘school jaar’ nog op fiets vakantie naar Frankrijk!
  1. Propedeuse halen in 1 jaar
  • meer netjes zijn, het is altijd een ramp geweest haha
  • eerst herexamen doen, erdoor zijn en dan mn laatste jaar halen
  • mn studiekeuze weten voor op de universiteir

niet zeuren, ik heb er negen… haha.

1. Klaar zijn met de opleiding (ik loop heel erg achter dus denk dat ik erna nog half jaartje moet =( )
  2. Een leuk appartementje zoeken.
  3. Afvallen.
  4. Sparen.
  5. Rijbewijs halen (hopelijk in oktober=D )