Your experience : hij wilt mij ook!

Ik heb ooit een relatie met een jongen gehad , het voelde niet helemaal goed dus heb ik het na een korte periode uitgemaakt. Ik begon hem daarna heel leuk te vinden, hij mij niet meer.

Ik heb het lang laten rusten, en na een tijdje begonnen we weer te praten (een week geleden). Het was weer zoals vanouds gezellig, en hij bracht het ow op ‘ons vroeger’. Ik vertelde hem dus maar dat ik graag opnieuw wilde beginnen, hij zei hierop dat hij me heel graag een nieuwe kans geeft en hier ook helemaal achter staat. Hij wilt er alleen nog eventjes achterkomen of hij me kan vertrouwen dat ik het niet opnieuw uitmaak :slightly_smiling_face:

Ik ben echt súper happy, want ik was er destijds echt kapot van dat hij me niet meer leuk vindt. Ik denk dat we heel gelukkig samen gaan zijn :slightly_smiling_face: Dit wilde ik gewoon eventjes melden :slightly_smiling_face:

Hebben jullie op dit moment ook zo’n periode dat je iemand leuk vind en hij jou ook (of juist niet?)

Ja op dit moment wel. Maar we vertrouwen elkaar niet echt, ook al vind ik hem echt heel erg leuk en hij mij ook. Maar ja.

Ja, ik vind hem echt al heel lang leuk. Met nieuwjaar hebben we voor het eerst gezoend, vervolgens kwam er een twijfelachtige tussenperiode, maar toen ik z’n nummer had begonnen we te smsen. Zaterdag gingen we weer met die groep uit en we hebben echt heel vaak gezoend, hij was zo lief!
Opzich zit het dus wel goed, volgens mij :grinning: Maar hij vraagt me maar niet uit, het schiet niet erg op als ik het van hem af laat hangen. Dus ik denk dat ik initatief moet nemen, maar dat vind ik zo eng!

Ik vind mijn vriend leuk en hij mij ook! ‘t Is allemaal nog redelijk nieuw, maar wel superleuk!
Heb wel gehad dat ik iets met een jongen had, hem niet meer leuk vond, en na een tijdje weer wel (en hij mij ook weer). Helaas daarna weer niet meer. En nu is het een van m’n beste vrienden :’)

Ook gehad, geen happy ending haha. Een jongen vond mij leuk, het was toen voor mij allemaal heel nieuw dus ik vond het heel spannend, toen we gingen afspreken wou ik niet meer dan vrienden zijn en heb ik het gestopt. Daarna werd ik smóórverliefd op hem maar hij zag mij niet meer dan een vriendin omdat hij het na dat afspraakje had opgegeven, we hebben zon 8 maanden normaal gepraat en toen gaf hij mij nog een kans. Het was een leuke date we hadden gezoend maar na 5 dagen mij genegeerd te hebben vertelde hij kort dat hij me niet leuk genoeg vond. Sindsdien heb ik hem niet meer gesproken.