Young-Adult fantasy boeken

Dankjewel voor de tip! Ik zal ernaar kijken :slightly_smiling_face:

Ken je Angel? Dat is een boek over Engelen en die zijn nou niet echt aardig in het boek. Ik ben heel erg fan van de serie, ik zit nu op deel drie te wachten. Hij is wel al uit in het Engels, maar ik lees in het Nederlands…

Nee die ken ik niet? Van welke schrijver is het?

Sorryy heb maar de helft gelezen maar wilde even een fantasy serie aanraden: The Rain Wild Chronicles :3 (met draaaaaaken) okee oh en het oog van de wereld was ook echt goed (13-delig!) maar daar moet je wel even in komen. ok dat was het xd

haha, maakt niet uit! Ik heb hem even opgezocht en ziet er goed uit! Bedanktt !

Ik vind verhalen over zombies zelf ook erg leuk en een tijdje geleden ben ik ook begonnen met het bedenken van een sci/fiction verhaal. het zijn geen echte zombies, maar ik heb wel wat inspiratie gekregen van ‘The Walking Dead’ wat ik een erg goeie serie vond, vooral het eerste en tweede seizoen! World War Z moet ik nog gaan kijken, maar die wil ik heel graag zien, iedereen zegt dat het een hele goeie film is!

Haha, ik dacht dat ik het enige meisje was dat van Horror, thriller films enzo houdt!

Bloodlines<3<3<3
Het is een andere verhaallijn van The Vampire Academy, superleuk!! Ook met Adrian Ivashkov en Roos :slightly_smiling_face:

Verkeerd topic lol.

Yes, nog iemand die van horror houdt :grinning: *high five*

Hmm beetje moeilijk om te zeggen wanneer iets cliché is, voor mij is dat als iets heel voorspelbaar is. Dus laat iemand die je kent het lezen en vraag om eerlijker mening!
Ik ben zelf ook helemaal weg van fantasy en dystopian!
Denk aan:
The mortal instruments
The hunger games
The chemical garden-trilogie
Touching Julliette-serie
Fallen-serie
(Ik had een twilight-fase haha)

En ik hou van films als Harry Potter en LOTR en Percy Jackson. Ik ben echt een beetje een freak, but i likeee it haha.

ps. oh en een aanrader: als je fan bent van magie en legendes en zo dan moet je echt de dvd’s van de serie The Adventures Of Merlin kijken; echt awesome!

Ik vind twilight een keihard cliché en het gaat nergens over. Alles met vampieren in de hoofdrol wel een beetje, het lijkt allemaal op elkaar.
City of bones vond ik totaal niet goed, heb ook geen andere boeken van de serie gekocht.

LOTR vond ik goed, alleen beetje langdradig af en toe. Hobbit supergoed! Hunger games ook. Game of Thrones ben ik nu bijna klaar met het 1 naar laatste deel. Divergent en Insurgent, supergoed. Allegiant besteld.
Heb nu the Darkest Minds besteld, schijnt ook echt een goede fantasy serie te zijn!

Game Of Thrones vind ik echt geweldig!
Lord Of The Rings en The Hobbit vind ik ook superverhalen, maar heb LOTR nooit gelezen, omdat ik gewoon niet door het eerste hoofdstuk heen kwam. Maar de films vind ik geweldig. The Hobbit heb ik wel gelezen, die vond ik prima te doen.
The Hunger Games is ook een van mijn favorieten, omdat het verhaal zo origineel is en het zo spannend geschreven is.
Verder is Harry Potter nog steeds mijn nummer een serie. Daar ben ik vroeger ook echt geobsedeerd door geweest haha.

Helemaal met je eens. Alleen LOTR heb ik niet gelezen. Ik wil eerst de Hobbit zien en dan lezen. En ik denk dat LOTR wel eerst lees. Is de film aan te raden?

Ik ken alleen ‘touching julliette’ niet?

En ik heb nu de twilight fase, haha! Zit er helemaal in!

The adventures wil ik al een hele lange tijd gaan kijken, maar komt er maar niet van :s, ga het snel doen!!

Merlin ken ik niet?

gone serie van Michael Grant!

AANRADER!

Game of thrones vind ik helemaal geweldig en ik had ook zo snel mogelijk het eerste boek geleend bij de bieb, maar ik heb hem alleen niet gelezen en maar weer teruggebracht. Ik wist niet of ik het ggoed zou vinden en het was zo een dik boek dat ik er tegenop ging kijken :s is het een goed boek? De serie vond ik super !

En harry potter, Lord of the rings en the hobbit vond ik ook erg goed, maar die heb ik alleen gezien als films… :blush:

GELEZEN!

En vond het een geweldige serie en vind het vreselijk dat er niet nog meer delen zijn!!!

Ben het wel een beetje eens over de vampieren die inderdaad in elk verhaal terugkomen. En ook altijd hetzelfde. Misschien als ze een keer wat anders worden neergezet, of de schrijver moet gewoon héél goed schrijven!

The darkest minds ken ik niet? Waar gaat het over?

Jaa idd! Vooral het laatste deel omg!

Jaa! Vond het eerste deel, het vijfde deel en het zesde deel zo GEWELDIG! Haha :blush: