You can, bcause I'm just like you

Die topic titel is geinspireerd op het liedje van Tania Christopher- Just like u
maargoed, dit topic wilde ik dus openen onder het motto; als ik het kan kan jij het ook, oftewel: wat heb jij gedaan waarvan je dacht dat het niet zou lukken, of waarvan anderen dachten dat je het niet kan, maar het is toch gelukt !

Zodat je anderen kan laten zien dat alles, of in ieder geval veel, mogelijk is :slightly_smiling_face:

op tijd op school komen

Even denken, oh als er patat is salade nemen hehehe dat vind ik een kunst.
Ik heb 't niet nodig dus ik doe het haast nooit, maar soms dan krijg ik van die aanvallen en dan denk ik van laat ik maar even wat konijnenvoer nemen.

Oh, jammer van de typfout :blush: ^

Oke, ik heb het nog niet gedaan. Maar ik heb me wel alvast ingeschreven voor een bromfietsexamen. En dat is iets wat echt niemand van me verwacht en iedereen denkt dat ik het niet kan. Dus nu ga ik het halen en dan zullen ze zien dat ik het kan :rage:

Haha you go girl!

Je propedeuse in 1 jaar halen : )

bij mij was t zo dat ik naar spanje ben geweest en toen ik terugkwam wistik gewoon dat spanje een apart plekje in me hart zou krijgen zegmaar. en iedereen zei steeds jaa over 2 weken ben je hier weer gewend en denk je er nooit meer aan, maar inmiddels heb ik nog steeds dat gevoel en heb ik in een half jaar zelfstandig al heel veel spaans geleerd en met 2 bijbaantjes het geld bij elkaar gespaard om volgend jaar terug te gaan.
mensen dachten dat t gewoon een ‘fase’ van 2 weekjes was maar ik kan hun laten zien dat als je iets echt wilt dat het echt mogelijk is. en nu is de kans vrij groot dat ik me droom kan najagen volgende zomer