yolo dagje

Van die pranks op straat. Natuurlijk niet te erg. Vind het eigenlijk wel een grappig idee.

taart uitdelen en aan iedereen die iets krijg zeggen : gefeliciteerd met de geboorte van een nieuw tijdperk :stuck_out_tongue: en dan een zweverige outfit aandoen

verder:

• ga in een random winkel naar binnen en hopen als ze iets omroepen in een foetushouding op de grond gaan liggen en schreeuwen: IK HOOR DE STEMMENN WEER IK HOOR DE STEMMEN WEER
    -Ga in een pashokje zitten en roep dan dat het wc-papier op is…
  • ga gangnam style doen op straat of een plein en probeer iedereen aan het dansen te krijgen
  • naar de hunkemöller gaan en vragen of ze ook speciale bh’s hebben voor mensen met een derde tepel
  • doe een huidskleurig shirt aan en een huidskleurige panty en ga dan winkelen of iets anders doen; van een afstand lijkt het net of je naakt bent
  • trek een politie kostuum aan en ga de mode politie nadoen
  • zingen voor geld op straat en dan zo vals mogelijk
  • een winkel binnenlopen en roepen: dit is een overval!
  • op school de hele dag doen alsof je een docent bent, bijv de lerarenkamer binnenlopen en zeggen dat je daar hoort
  • deon alsof je heel veel mensen op straat kent en dan zeggen, waar ken ik jou ook alweer van

Scheer je hoofd kaal!

ben je vrijdagavond ook nog op girlscene te vinden? ben benieuwd of je alles hebt gedaan

hahahha ik zeg doen!

jij hebt duidelijk het weerbericht voor vrijdag niet gezien

http://files.abovetopsecret.com/files/img/iq50d0d9c5.jpg

hahaha :’))

Uit de kleren!

Wow, dit is toevallig haha! Ik heb nu gangnamstyle aanstaan en bedacht dat ze dat op straat zou moeten doen en dat iedereen dan mee gaat doen, scroll ik naarboven, lees ik jou reactie haha!

en, wat hebben jullie al gedaan? :’)

Hahahahahahaha.

Er staan echt geniale dingen tussen, wat heb je al gedaan?

HAHAH met die stemmen, zie het echt voor me hoe ik dat doe xD

• In de trein langs alle coupes lopen en iedereen vetblij groeten lol

awkward

Hahaha. Dat doen me buren altijd in de ochtend (en ook een x in de middag) XD

eeeewl wat eng, bij mij springt nu ook net gangnam style op haha