yolo dagje

Wij hebben een dagje ingepland dat in teken staat van het vergaan van de wereld. Donderdag willen we zo veel mogelijk gekke dingen doen, omdat het zo maar kan zijn dat de wereld daarna vergaat. Van die you only live once acties. Het idee is allemaal leuk en aardig, maar we hebben eigenlijk nog helemaal geen inspiratie.
De hele dag van s morgens tot s avonds volzuipen in de plaatselijke kroeg is niet echt de yolo dag die we voor ogen hebben. We zullen daar wel wat uurtjes spenderen, maar we willen daarna ook echt wat gaan doen.
Hebben jullie suggesties? Het mogen echt mongolendingen zijn, als we maar op ideëen komen. : )

Ga dronken naar de kapper, ga 'savonds ergens naar een meer, en daar zwemmen. Haha. meestal zou k wel rare dingen kunnen bedenken, maar ben even inspiratieloos

In een park picknicken, en dan ‘PENIS’ roepen. Steeds harder. Net zoals in 500 days of Summer, leuke film!

Oh ja leuke film inderdaad!

In badjas op straat

Een huis onder de wc papier gooien zoals ze altijd in Amerika doen, in je pyjama over straat heen rennen, stoned/dronken naar school gaan. Ik heb ook niet echt inspiratie helaas. Wel een super leuk idee btw!

Helemaal top, dankjulliewel! We hopen de meest haalbare dingen te doen haha. Meer suggesties zijn altijd welkom!

• Zo lang mogelijk met een stapel boeken op je hoofd lopen.
  • Elkaar zo erg mogelijk opmaken en zo over straat lopen.
  • Taarten in gezicht gooien van random mensen.
    :grinning_face_with_smiling_eyes:

je verkleden als kleine kindjes en met je duim in je mond awkward vragen stellen aan volwassen

• In een teletubbiepak naar de McDonalds
  • Pakje condooms kopen en die aan iedereen op straat uitdelen
  • Doen alsof de supermarktgangen samen een ‘Pacmanplattegrond’ zijn en daar een race houden in Pacmanpakken
  • Op de winkelstraat gaan liggen en op iedereen die langskomt superboos worden en zeggen: ‘Wees eens stil man, het is hier verdorie een winkelstraat. Er proberen mensen te slapen!’
  • Random mensen op straat aanspreken en zeggen ‘GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG! Wat heb je allemaal gekregen?’ En als ze dan zeggen dat ze niet jarig zijn, blijven volhouden

Hahaha super goed! Thanks!

up

Ga vooral naar een andere stad en doe zulke dingen niet in de stad waar je woont. Als er vrijdag niks gebeurd sta je namelijk nog al voorschut.

Word opgepakt en als de wereld dan niet vergaat zit je forever in de cel.

HAHAHAHAHAH, die laatse 2, ik zie het al helemaal voor me. :'D

hahaha en dan doe je iets zo ontzettend geks dat iedereen het onthoud, en vervolgens sta je er de 22ste nog, voor lul hahh.

Yolo dingen?
Oh god why.
Ik vind het nu eigenlijk geen gek idee dat de wereld vergaat :’)

Koffiedrinken met een vreemde

-Ga naar de kapper en zeg dat hij/zij mag doen met je haar wat hij/zij wilt, met een beetje geluk kom je thuis met de meest geweldige coupe en anders… tja. :’)
-Maak elkaar extreem op/maak elkaar op met de ogen dicht en loop zo de hele dag rond
-Spreek iedereen aan die er aardig uitziet, hou je misschien nog leuke contacten aan over