Yoghurt mee naar school

Ik heb misschien een beetje een gekke vraag.

Kan ik yoghurt met fruit in een bakje meenemen naar school? Aangezien het dan niet in de koeling zit.
Vind dit wel een lekker tussendoortje voor in de pauze in de ochtend, veel lekkerder dan die zoete koekjes enzo, maar ik weet niet of het slecht is voor de yoghurt omdat het eigenlijk gekoeld bewaard moet worden.

Zolang je het in de ochtend op maakt is het geen probleem, je zou het misschien nog in aluminium kunnen verpakken om het iets langer koel te houden.

^ Oja slim :slightly_smiling_face:

Ik heb een keer bij de kruidvat bakjes gekocht met een soort van ingebouwde koelhoudgel. Die bakjes moet je dan 's nachts in de vriezer doen en dan houdt het de inhoud een paar uur koel. Ik denk niet dat ze die nog steeds verkopen, maar misschien heeft een andere winkel wel een soortgelijk iets? En anders kun je misschien ook wel een minikoeltasje in je tas meenemen waarin je de yoghurt en een koelelement kunt bewaren.

Oh naar die bakjes ga ik kijken, mini koeltasje gaat niet lukken, loop helaas al met 2 volle grote tassen rond op school.

En een thermosbeker? Maar denk sowieso dat het geen kwaad kan als je het 's ochtends nog opeet.

Ik denk dat het voor in de ochtendpauze geen probleem moet zijn! Ik heb zelf ook een tijdje tijdens het stage lopen yoghurt meegenomen in een beker, en dit at ik vervolgens elke middagpauze. Moet wel zeggen dat afhankelijk van hoe laat je middagpauze is, ik af en toe wel een soort “slappe” yoghurt had, maar als je er nog fruit/muesli of iets dergelijks door heen doet merk je dit ook niet.

Ik neem wel eens kwark mee en dan doe ik tussen zo’n koelelement uit de vriezer.

Yes! Dat kan. Heb een paar dagen terug om 4 uur 's middags m’n yoghurt nog opgegeten. Lichtelijk lauw was hij wel, maar nergens last van gehad.