yoga

wat vinden jullie van yoga?

Nog nooit gedaan, het lijkt me wel grappig.

Waarom eigenlijk?

Uh, zinloos? Tijdverspillend?

mij lijkt het heel leuk om te doen maar ben totaal niet lenig… heeft iemand goede yoga begin tips?

Ben ik ook wel benieuwd naar…wil misschien op yoga les^^

mij leek dat dus ook leuk , maar is het niet meer voor oude mensen?

Je hoeft toch ook niet lenig te zijn als je op yoga wil?
Ik heb vroeger wel eens een les meegedaan, maar eigenlijk kan ik mij er niet veel van herinneren. Ik weet nog wel dat ik er niet zoveel aan vond.

Ik geloof dat dat wel mee valt. Het is de laatste jaren steeds ‘hipper’ geworden geloof ik. :’) Mijn zus heeft een keer een proefles gedaan en zei dat het juist heel zwaar is. Maar als je er mee doorgaat word je er wel heel lenig van, en het blijkt ook goed tegen stress te werken.

okee ben benieuwd !

lijkt mij heel leuk.
zou het ook wel willen doen alleen ben ik niet zo lenig.

ik doe het soms met een vriendin, dan kijken we filmpjes op youtube en doen ze na. het is meestal eigenlijk omdat we melig zijn maar het is wel leuk!!

Ik doe iedere zondag aan Yoga, nadat ik een uur just dance heb gedaan, doe ik een half uur yoga. Eigenlijk meer als cooling down, niet omdat ik gestrest ben en daarom ‘tot mezelf’ wil komen…

Yoga is soms wel heel fijn, wij doen het vaak voordat we moeten optreden (:

nog nooit gedaan en ook geen behoefte aan. ben niet zo’n zentype van éen worden met je innerlijke zelf ofzo.

Ik heb dat wel eens gedaan
haha maar krijg redelijk snel de slappe lag en juist ook weer op zo´n moment.
Maar na een tijdje is dat wel weer over (gelukkig!).
Ik heb yoga gedaan, een dag voor een begravenis… puur om even tot rust te komen omdat die heleweek raar was, en die begravenis was op mn verjaardag dus ik hadhet wel even nodig ! Je kunt het altijd proberen, ik vind het in ieder geval wel heel fijn:)

op youtube ofzoo?