Yesstyle -> DHL

Ik heb maandag kleding besteld bij yesstyle. Dit zou verzonden worden via DHL. Met een code kon ik online het pakketje volgen. Dinsdag was het verzonden & vanmorgen was het aangekomen in Amsterdam. Vanaf half 2 stond er: with delivery courier. Om half 4 veranderde dat ineens in: Delivery attempted; recipient not home. Maar ik ben de hele tijd thuis geweest en het kan onmogelijk zijn geweest dat ik de bel niet gehoord heb. Ook is er geen briefje in de bus gegooid of iets anders. Op internet staat er verder ook niks van wat ik nu moet doen, of ik het ergens op moet halen of dat het een andere dag komt. Heeft iemand hier ervaring mee/ heeft dit ook ns gehad? En hoe moet ik dit nu oplossen?

Zozo dat zou snel zijn voor yesstyle. Normaal duurt het wel 2-3 weken voordat ik iets binnen heb dus ik zou gewoon nog even wachten.

Maar met TNT is het toch zo dat ze het dan nog een keer proberen of dat ze het naar het postkantoor brengen en dat je het daar op moet halen?
Want ik heb nu geen idee of ze het nog een keer komen bezorgen of dat ze het ergens heenbrengen…

Als ze bij mij aan de deur zijn geweest en ik was er niet dan komen ze altijd een andere keer weer terug.

En anders bel je even? Er staat vast wel een nummer op de site

Dus dat zou betekenen dat ze dan morgen ‘weer’ langskomen? Hopelijk komen ze dan wel echt :’)
Maar morgen zit ik wel op school, dus als ze dan komen als ik er niet ben, waar wordt het pakketje dan heen gebracht? Ook gewoon naar het postkantoor?

Misschien drukte de koerier niet hard genoeg op de bel ofzo, heb ik ook wel eens gehad.

Ze laten een briefje achter met hoe en wat.

@kaBOOM
Onze bel is echt keihard en als je er ook maar zacht op drukt hoor je m al behoorlijk goed. En er is ook geen briefje achtergelaten. Dus ik ben er wel vrij zeker van dat ze gewoon niet langs gekomen zijn :’)

DHL staat erom bekend dat ze zeggen langs de deur te zijn geweest terwijl dit niet zo is. Ik zou een klacht indienen en maar gewoon afwachten totdat het pakketje alsnog komt.

Ik kan wel een klacht gaan indienen, maar daar heb ik ook niks aan :’)
Ik had het pakketje ook nog helemaal niet verwacht, maar als ze dan aangeven dat het onderweg is, ga je er toch wel van uit dat het dan ook die dag komt.
Naja, dan zal het morgen wel komen.

Bezorgers moeten vaak een deadline halen. Als ze geen tijd meer hebben, rijden ze gewoon door en zeggen ze dat je niet thuis was. Ze komen dan normaal gezien nog twee of drie keer terug.

Oke die koeriers worden steeds dommer :’) de buurvrouw kwam net met een briefje van DHL dat ze geprobeerd hebben een zending af te leveren. Heeft die domme koerier bij het huis naast ons aangebeld, waar niemand thuis was. Terwijl IK wel gewoon thuis was. Naja op het briefje stond een nummer om een nieuwe afspraak te maken. Dus net even gebeld & nu brengen ze het morgen naar m’n vaders werk. Hopelijk gaat dat wel goed (: