YesStyle.com

Nou ik kijk dus al heel lang rond op YesStyle.com
De site voor Asian fashion, met geweldige spullen
Maar ik had een paar vraagjes…

• Heeft iemand al een keer wat besteld?
  • Hoe weet je of het precies jou amat is, dus een S ?
  • En hoeveel verzend kosten rekenen ze, geen toch… ?
    Naja iedergeval bedankt.
    & hoe reken je de prijs in euro’s uit?
    X Renee

Nee, ik heb er nog nooit wat besteld
Nee, ze rekenen geen verzendkosten

Vraag over de maten kijk hier:
http://www.yesstyle.com/e…section=cs&sectionId=737&

leuke kleding!! :grinning:

ze rekenen toch wel verzendkosten :s ?

Heb inmiddels twee keer besteld by Yesstyle. De verzendkosten heb je alleen, en momenteel 16 $ voor naar Nederland, als je onder de 150 $ besteedt. Maar je zit best snel aan die prijs, het is nogal verslavend! Verder kreeg ik het de laatste keer binnen een week binnen, geen verzendkosten en geen duanekosten *mede dankzij de fictieve rekening die op de doos zat, waar de Aziaten zo dol op zijn* Ook krijg je een Free Gift als je zoveel dollar besteed. Ik raad het zeker aan hier te bestellen! Heel veilig en snel!
Oja, bij de meeste dingen is de maat One Size, dus daar moet je wel even rekening meehouden. Nu ben ik zelf van Aziatische proporties *klein en redelijk dun* dus bij mij is het geen probleem, over het algemeen! Omrekenen, google ff free currency converter!

Heb je misschien een foto? :grinning:

Ja ik ben ook wel benieuwd.

Wat zijn jou echte maten dan? Dat ik ook een one size kan bestellen xd

Je moet wel verzendkosten betalen
vriendin heeft bestel daar
ehm
best veel
30 euro ofzo
en als je pech hebt nog douanekosten
maar ze pakken het zodat het niet opvalt voor de douane maar soms kan het toch gebeuren dat je pakje onderschept wordt.

Simone zeker (A)?

jaa smooooon ;DDD

Haha het is grappig XD Ik zat op gegeven moment in een topic en las een reactie van jou, met zo’n foto, en een dag erna ofzo ging ik Simone krabbelen en zag ik iemand met dezelfde foto en toen dacht ik: hey wtf XD Vandaar :V

Wat zijn jouw maten?:grinning: Ik ben ook klein en dun (1.67 en 43kg), maar pas ik die kleren dan?:stuck_out_tongue: Hoop het wel, zitten echt super leuke dingen tussen !

Edit; ik zie net dat er ook gewoon afmetingen bij staan!!:slight_smile: