yes to carrots

Ik heb afgelopen week bodylotion gekocht van ‘yes to carrots’ (bij de etos en tuinen te koop) en hij is echt super fijn!! Dus in ieder geval een tip voor iedereen die een nieuwe bodylotion nodig heeft.
Nou vroeg ik mij af of jullie misschien ook andere dingen van dit merk hebben geprobeerd en of dit dan ook zo fijn is, bijvoorbeeld dagcreme.

Bedankt voor de tip =D
Zitten daar dan wortelextracten ofzo in? :’)

jaaa :stuck_out_tongue:

Maar je wordt er niet oranje van, alleen heel zacht :slightly_smiling_face:
En hij ruikt niet heel sterk naar wortel ofzo. Hij ruikt wel lekker en niet zo heel sterk.

Okee, dat klinkt goed.

ik heb de shampoo (omdat alle beautysites het ineens begonnen te hypen) en had een staal van de dagcrème bijgekregen, zat nog wel vrij veel in!

shampoo: vind ik zelf geen aanrader… m’n haar werd goed schoon maar het sloeg ook compleet in de knoop toen ik het uitspoelde en dat heb ik anders echt NOOIT! het glansde ook niet meer dan anders ofzo, het was gwn ineens één grote klittenboel…
dagcrème: die vond ik wel fijn. er stond op voor droge en gevoelige huid dus ik had effe schrik dat ik een glimkop ging krijgen omdat ik gemengd heb met vette t-zone. dat viel echt heel goed mee, hij leek zelfs bij mij beetje matterend te werken. m’n huid voelt ook suuuperzacht sinds ik hem gebruik :slightly_smiling_face:

dus: dagcrème = aanrader voor iedereen, shampoo = if you ask me, echt géén aanrader.

ja en ook dingen zoals pompoen enzo omdat daar veel vitaminen etc inzitten. het zijn compleet natuurlijke producten zonder parabenen en die troep… de handcrème ga ik ook proberen!

oh, das wel gaaf.

Dankjewel Xduiveltjex! Ik ga de dagcreme zeker uitproberen!

Hand kuur scrub spul moet je gebruiken. Dat valt niet uit te leggen moet je gewoon n keer doen, je handen voelen dan gelijk hemels zacht en nog veeeeel zachter eigenlijk. Daar bestaat geloof ik geen woord voor. Echt, als je t probeert begrijp je wat ik bedoel.

Shampoo en conditioner werd mn haar sneller vet van, die gezichts en lichaamsscrub zijn lovely en de gezichtcreme staat eenzaam te zijn wnat ik heb n andere met foundation die ik gebruik, dusja…

samenvatting: gezicht, lichaam of handen scrubben? YES TO CARROTS :grinning: