Yes to Carrots

Hebben jullie ervaring met dit merk? En ook de Yes to Cucumbers-variant (en die andere… ben even vergeten hoe die heet Yes to Tomatoes & Yes to Blueberries)
Ik zoek een nieuwe dagcrème en dit merk leek me wel interessant :slightly_smiling_face:

Ken ik niet :slightly_smiling_face:

Ik ken het niet, weet wel dat MissLipgloss er een review over heeft geschreven.

Typische naam heb je TS.

jeetje, wat zeg ik dit vaak tegen members :’).

ja, ik! ik heb een tijdje de conditioner gebruikt omdat deze SLS & silicone vrij was … vond hem opzich wel fijn, maar niet zo dat ik hem meteen m’n hele leven ga gebruiken en niets anders meer wil.

ik ben benieuwd naar de dagcrème! Maar voor de rest nog nooit iets geprobeerd!

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik gebruik de Yes to Carrots shampoo en ik vind het niet heel erg bijzonder.

Pas bij reactie nr4 snapte ik dat het om beautypeoducten ging en geen groenteproducten…

Ik heb een bodylotion van Yes to Carrots gehad, die was wel fijn en rook lekker. Wel een voor in de zomer, want hij is niet heel erg voedend. Ik gebruikte hem alleen voor de plekken waar ik geen eczeem had, want daar prikte hij wel.

Ooh, ik gebruik altijd de Yes to Carrots facewash en dagcrème sinds ik ben overgeschakeld naar meer natuurlijke producten! Ben er zeker tevreden over, vooral de facewash is lekker zacht en geeft je huid niet zo’n trekkerig gevoel.

Ik gebruik de shampoo en cremespoeling van Yes to Cumcumbers, daar ben ik wel tevreden over.

upup=D

ik wil het ook gaan gebruiken :slightly_smiling_face:

maar is het echt zo natuurlijk als iedereen zegt?
en zit er enig verschil in de soorten?(carrots,blueberrys,cucumbers,tomatoes)

Op de verpakkingen staat dat het voor 98% (ofzo) natuurlijk is. En de verschillende soorten zijn afgestemd op verschillende huidtypes/problemen.

Iemand ervaring met de lippenboters? :slightly_smiling_face:

Ik heb Yes to Carrots shampoo en conditioner gebruikt en mijn haar ging er gigantisch van pluizen. Alsof ik een schaap op mijn hoofd had.

Yay! Dan ga ik ze binnenkort even uittesten :slightly_smiling_face:

Carrots is voor de normale tot droge huid, blueberries voor de rijpere huid, cucumbers voor de vette huid, en tomatoes voor onzuivere huid dacht ik…