YAY ^^_

sorry maar ik moet het eventjes kwijt:
na maanden lang zeuren MAG IK EINDELIJK NAAR PINKPOP! ^^_
Echt awesome < 33
eerst mocht ik echt niet, maar nu dus wel!
het is dan nog wel 127 dagen totdat het eindelijk zover is, maar eigenlijk valt dat nog best wel mee… :")
Kaartjes zijn best duur voor 3 dagen en 2 nachten op de camping, namelijk 140 euro exl. de service kosten.
Achjaa… ik heb het er voor over, en ik ben nu ook aan het sparen : )
YAY!

140? Lijkt me stug, aangezien het vorig jaar 140 / 150 was, en de prijzen dit jaar heel erg omhoog gaan.

ok

Veel plezier alvast! :grinning:

exl. de service kosten ^^
weet niet of je dan op de prijs die het volgens jou moet zijn en ik weet al helemaal niet waarom ik dit type echt nutteloos achja.
:slightly_smiling_face:

Leuk!

Je hebt je er speciaal voor geregistreerd :’)

haha xD

Ik ga ooook =D

Ik mag niet ):

Ik ga ook btw, echt super vette namen zijn er nu al bekend.

pinkpop weigert om mee te doen aan de extra hoge belastingen, staat ook op de site (A)

Ik ga dit jaar ook weer, net als voorgaande jaren!
btw, ik vind het niet duur hoor.
waarvoor komen jullie?

Leuk! Ik ga ook :slightly_smiling_face: ben vorig jaar ook geweest, was echt gaaf!
En als je er over na denkt vind ik 150 euro niet eens suuuper duur, je hebt wel 3 dagen allerlei concerten en 3 overnachtingen op een camping. iig wij zijn 3 nachten gebleven want we hadden geen zin om om 12 uur 'savonds/'snachts nog helemaal met de trein naar huis te gaan…

leeeuk! veel plezier!

Ik wil dit jaar ook gaan als het programma leuk is! Vorig jaar wou ik ookal maar toen vind ik het programma niet leuk haha terwijl het jaar daarvoor de maandag echt geweldig was met katy perry en de jeugd van tegenwoordig!

Ja the kings of leon komen en foo fighters en coldplay en go back to the zoo, dus dat is echt heel erg vet ^^_

duur, maar er komen superleuke band so it’s worth it!

mijn pa had er ook bezwaar tegen dus nu ga ik naar flevo haha. das wel goedkoper trouwens ^^ nja, doe het ook grotendeels voor de sfeer :grinning:

SZIGETTTTTTT
hahaha sorry

veel plezierr!

leuk voor je

x