Yasmine overleden

ik weet niet of veel mensen op girlscene ze kennen, het is een belgische omroepster op tv, ik vond dat ze het goed deed en ben heel erg verschoten toen ik het deze morgen in de krant las
ze heeft op 37 jarige leeftijd zelfmoord gepleegd, na een breuk met haar partner waar ze 6 jaar mee getrouwd was en had een dochtertje van 2 jaar
ik vind het echt erg…

ik ken haar niet, maar wel vet erg! :open_mouth:

Ja, het staat op de voorpagina van de krant en het was gisteren in het nieuws. Ik ben er wel door aangedaan. Ze zag er altijd zo vrolijk en gelukkig uit, ik had nooit gedacht dat ze zoiets zou doen. Echt heel erg…

idd ik zag het in de krant, was gisteren niet thuis dus heb geen tv kunnen kijken, ik vindt het echt erg ze zag er altijd vrolijk uit en had haar eigen mening

Omg bah :open_mouth: echt erg.
Ik vind het nog echt helemaal erg dat ze haar 2 jarige dochtertje heeft achtergelaten? ;O!

Ik vind het zo erg voor haar dochtertje.
Eigelijk vind ik het laf van haar om zelfmoord te plegen en haar kind achter te laten, maargoed. Het blijft erg natuurlijk.

Ik vind het echt erg
ze leek altijd zo zelfzeker…

Ik ken haar niet, maar ik vind het wel echt verschrikkelijk. Ik vind het eerlijk gezegt ook ‘egoistisch’ van haar, nu laat ze dat dochterje helemaal alleen achter… Als moeder denk je toch eerst aan je kind, en dan pas aan jezelf… Maar wss omdat ik zelf niet in zo’n situatie zit weet ik ook niet hoe dat gaat.

Inderdaad. Ik vond het ook een beetje egoistisch, maar ik dacht: Ik zeg het maar niet. Je hebt wel gelijk though.

hoe heeft zichzelf vermoord dan?

egoistisch ja

Zichzelf opgehangen aan een boom.

Wat een **.

Arm dochtertje…

sorry hoor al eens aan gedacht hoe zij zich voelde?
het is erg voor het dochtertje maar niemand pleegt ‘zomaar’ zelfmoord…

Er is nooit, maar dan ook nooit een goede reden om zelfmoord te plegen.
Hoe slecht je je ook voelt, hoe uitzichtloos het allemaal lijkt, er is geen reden.
Er zijn hulpinstanties voor dit, mensen die eruit komen die blij zijn dat ze het niet gedaan hebben.

Wat een zwak persoon.
Ik snap wel dat je je heel rot voelt als zo’n relatie over is, maar je hebt toch altijd je dochtertje nog? Dan pleeg je toch geen zelfmoord?!