XXX

Ik stopte eigenlijk met lezen toen je schreef dat er allemaal bloed lag. Dafuq?! Dan bel je toch iemand? Politie of iets dergelijks?

Dit ja.
En bloed heeft dus niks met paranormale shit te maken :’)
En nee paranormaal begaafd ben je bij lange na niet.

Deze heb ik allemaal ook inderdaad maar ik ben echt niet paranormaal begaafd

Nee.

Als jij paranormaal begaafd bent, ben ik dat ook.

Dat je spanning voelt bij enge plekken dat heeft bijna ieder mens. En ook Deja-vu’s zijn heel normaal bij mensen want ons brein denk nu eenmaal heerlijk random en fucked-up.
Ga er maar van uit dat er in dat huis een stel zwervers waren of wat hangjongeren.

Ik denk dat je zulke dingen al snel voelt als je op enge, stille, onbekende plaatsen bent. Zou het nu niet direct paranormaal willen noemen.

Alsjeblieft reageer er niet op als je niks weet van het huis ?

Vreemde reactie dit. Ten eerste praat jij random over bloed zonder uitleg, tuurlijk wordt dit als raar gezien. En ten tweede is dit een openbaar forum en mag iedereen reageren.

Ot: dit heeft niets met paranormaal begaafd zijn te maken.

Veel van ons hebben denk ik niet die gave, dus kunnen we je ook niet helpen. Misschien moet je wat meer uitleggen… Ik droom ook best vaak dingen die dan echt gebeuren, maar volgens mijn vader is dat heel normaal… En hoe ik lees hoe zo’n huis is, snap ik dat je er ‘bang’ van wordt.

Oh nee want het huis heeft een zwaar verleden en voelt zich beledigd door haar post

Ik herken mezelf er totaal niet in. Paranormaal begaafd zijn, kan op verschillende manieren. Ga eens langs bij iemand die hier meer van af weet.

Hou je mond maar weer :wink:

Ik huil

laughing7.

als er bloed ligt dan ga je dat toch niet zomaar negeren, dan bel je toch de politie of whatever,… of ben ik nou zo raar.

het huis leeft

ik
zeik
in
mijn
broek