xxx

x

Een keus maken, sorry maar je vriend verdient iemand die 100% voor hem gaat.

Gevoelens voor andere hebben is niks raars mee zolang je er maar niks mee doet maar dat jij met die jongen hebt gezoend en je vriend je notabene heeft vergeven snap ik niet en veranderd de situatie. Als ik jou vriend was had ik je allang eruit geschopt en ik vind het zeer respectloos tegenover je vriend. Het komt nu over alsof je er helemaal geen spijt van hebt dat je het hebt gedaan. Ik vind dat je vriend beter verdiend.

Ik vind dat wanneer je deze relatie voort laat duren:

• Niet eerlijk naar hem bent (dit is echt heel erg lullig voor hem)
  • Niet eerlijk naar jezelf bent

Hij heeft je vergeven voor die fout, maar nog twijfel je aan je gevoelens voor hem. Ik zou hier toch serieus over nadenken of je verder met hem wilt.

Bah, wat zitten er ook achterbakse meisjes op GS. Uitmaken met die arme vriend van je en je blijft op afstand van die jongen!

Dus je hebt al een jaar lang gevoelens voor een ander terwijl je een vriend hebt. Vind ik persoonlijk niet heel erg eerlijk tegenover hem. Maarja die andere jongen heeft een vriendin dus is geen optie vind ik.

Maak het uit, het is niet eerlijk tegenover jou vriend dat jij alleen denkt aan het samen zijn met een andere jongen.

Jij verwoord precies wat ik bedoel. Ik dacht alleen dat ik het beter netjes kon verwoorden haha

Ik neem liever geen blad voor de mond, haha. Meisjes die vreemdgaan, hoeven bij mij niet op medelijden te rekenen.

Heb je nog gevoelens voor je vriend? Zitten jullie niet in een soort sleur?