xxx

hoe verwijder ik dit topic?

van die foto’s die de halve wereldbevolking leuk vindt bedoel je?

Ik zou me daar niet druk om maken als ik jou was, daar heb jij niets aan … en hij ook niet.

ja ik denk ook wellis van ach die meiden komt hij toch nooit tegen maar ik voel me er wel rot om

Ik vind het niet heel erg raar dat je je er boos om kan maken, maar waarschijnlijk bedoelt hij er echt niks mee.

Als je het echt heel erg vervelend vindt moet je het gewoon eens een keer tegen hem zeggen, anders los je het nooit op.

Ligt eraan. Als hij doelbewust op zoek gaat naar dat soort foto’s, zou ik het ook niet leuk vinden. Als hij ze gewoon tegenkomt (omdat vrienden van hem dergelijke foto’s liken, of delen), zou ik er geen probleem van maken.

okee als het langer doorgaat vertel ik het hem dankjewel xx

xxx

Mijn vriend is een PT en liked ook veel Fitnesspagina’s waar ze wel eens van die meiden opzetten die gespierd zijn en halfnaakt met motiverende woorden erboven. Maar dat boeit me niet zo… Hij liked ook zoveel gespierde mannen.

Hij heeft die pagina geliked dus als hij het inderdaad tegenkomt en gewoon liked omdat hij een fitness addict is zou ik me geen zorgen maken. Als je vriend zich de hele dag alleen daar mee bezig houdt zou is het weer een ander verhaal