XxJosje foto's <3

xx

Wauuuuw.

Dikkekus

Mooi hoor

2, 7 ,9,10, 14,16,17 en 22 vind ik super.

:flushed:

niet veel aan.

waarom dan? (graag mening, ben nog aant leren :wink:)

moooi!.

maar hoe heb jij foto nummer 2 gemaakt? Ben je gewoon midden op de snelweg gaan staan?

Maar echt mooie foto’s!

nee, op een brug boven de snelweg en dan je camera op lange sluitertijd zetten en heeeeel stil houden (A) had em maar op de reling gezet…

Sommige mooier dan andere, maar erg leuk gedaan!
(sommige foto’s zijn zo stnadaard… net als die gitaarsnaren…)

mag ik vragen hoe je nummer 2 hebt gedaan?

mooi, alleen die 11 vind ik niet echt super.
ik heb er geen verstand van

Een tip voor als je een foto zoals bij nummer twee maakt, doe de sluitertijd nog langer open en ga op een wat donkerder plekje staan. Dan worden ze veel mooier.

Ik vind je foto’s over het algemeen (er zitten uitzonderingen tussen) niet zo heel scherp… Wat voor camera heb je?

Zitten best leuke foto’s tussen, maar ik vind het niet zo bijzonder… lekker door gaan met fotografen :stuck_out_tongue:

Sommige zijn heel leuk bedacht en zien er goed uit. Maar het is wel heel erg simpel en standaard. Ik weet zeker dat je nog veel zult leren en over een paar jaar vast mooie foto’s maakt! :slightly_smiling_face:

Ergens geloof ik niet dat deze foto’s daadwerkelijk allemaal van jou zijn.

Daarentegen vind ik ze wel mooi en leuk om te zien.

niet bijzonder, het zijn min of meer gewoon ‘kiekjes’. maar als je het leuk vind moet je er gewoon mee doorgaan. ( dit is niet bitch bedoeld hoor, dont get me wrong! )

Sommige zijn wel leuk, alleen werk je het niet echt goed uit.

Foto 21 is égt prachtig!
Ik vind wel dat je talent hebt :slightly_smiling_face:

@Chrizta; ik weet niet hoe dat kan, heb een nachtstand op mn camera staan en die hadk gebruikt maar kan nergens vinden hoe ik mn sluitertijd echt goed kan bepalen… en donker plekje; dat kon niet, stond op een viaduct xD
Heb een sony cybershot, maar ik denk dat het ook komt door tinypic…

@kraplapje; jah, ze zijn écht allemaal van mij, waarom zou ik iemand anders zijn werk jatten? dat is echt kansloos