♥xVlinderr verkoopt! Toffe Afrikaanse laptoptas, jurkjes, jasjes, sieraden, etc!

Hallo! Het is alweer lange tijd geleden dat ik een verkooptopic heb gehad, maar ik ga verhuizen en daarom heb ik mijn kledingkast en sieradenvoorraad opgeruimd. De spullen die ik wil verkopen zijn nog wel in goede staat, maar staan mij toch iets minder leuk dan ik had gehoopt. Ik hoop er op deze manier iemand anders mee blij te maken!

:heart: De prijzen in dit topic zijn exclusief verzendkosten. Bieden is mogelijk.

:heart: Ophalen kan eventueel ook! Ik woon in Utrecht, maar aangezien ik werk op Schiphol en mijn ouders in Zeeland wonen kan er ook altijd in goed overleg iets geregeld worden dat het daar wordt opgehaald!

:heart: Ik ruil helaas niet.

Op de een of andere manier zijn mijn foto’s gedraaid en ik weet niet hoe ik ze recht krijg. Graag aangeven wanneer je duidelijkere foto’s wilt zien!

1. Hele toffe laptoptas, handgemaakt in Rwanda. Ik vond hem zo leuk en daarom kocht ik hem, niet erbij na denkend dat mijn laptop daar eigenlijk helemaal niet in past :’) Behalve voor een laptop vind ik het niet zo een praktische tas, dus daarom toch maar besloten om deze weg te doen! Hij is daarom nog helemaal nieuw en nooit gebruikt.
    Afmetingen zijn ongeveer 35x27cm (een 17 inch laptop moet passen, groter dan dat zeker niet!)
    Zoals gezegd, hij is handgemaakt, en echt van geweldig goede kwaliteit. Hij is stevig en zitten voor zover ik weet geen naaifouten in ofzo. Hij heeft 2 voorvakjes, en in de ‘flap’ (zie de foto’s) zit ook nog een klein vakje. Hij heeft een schouderband (die er niet af te halen is).
    Prijs: €20,00

1. Mooi jurkje van het merk Ana Alcazar (Ana Alcazar Officieel | Shop designermode online), maat 38.
    Prijs: €7,00

Om een klein beetje een idee te krijgen van hoe dit jurkje staat: op deze foto heb ik dit jurkje aan mét het jasje van nr. 3!

1. Bordeaux rood nep-leren jasje. Maat 38. Let op: ik heb de mouwen eigenlijk altijd opgerold gehad, waardoor – wanneer je deze nu wilt uitrollen – het er niet meer zo mooi uitziet. Het jasje kan dus eigenlijk alleen nog maar met opgerolde mouwen worden gedragen (zie foto hierboven!).

1. Verkocht!

2. Lief jurkje met bloemetjes. Gekocht in Engeland. Size 10 (maat S/M)

1. Nog een lief jurkje. Ook gekocht in Engeland. Maat M/L (maar ik vind ‘m meer een M).

1. Verkocht!

2. Leuke beige korte broek! Maat 40.
    Prijs: €3,00

1. Hele mooie lange broek van Esprit. Maat 40. Helaas te groot voor mij. Weinig gedragen, ziet er nog goed uit!
    Prijs: €15,00

1. Merkloos & maatloos jasje. Ik gok maat 38-40. Ik vind dit jasje echt super super tof, maar hij is voor mij toch wat te groot! Het is een soort blazer/jasje. Er zit geen rits of knopen in, dus hij kan niet dicht. Voor de lente/nazomer is dit wel echt een heel fijn jasje!

1. Mooie rode blazer van de H&M. Is nauwelijks gedragen aangezien ik hem toch wat te groot vind! Maat 38.

1. Sportief jasje van Kiss Therapy. Maat S.

1. Grijs nep-leren jasje. Maat 38. Nauwelijks aangehad, nog zo goed als nieuw!
    (Op de foto’s ziet hij er een beetje gekreukt uit, maar dat komt omdat hij een tijdje in een verhuisdoos heeft moeten zitten. Zodra hij een tijdje uithangt gaan de rimpels er weer uit).

1. Beige blazer van de H&M. Maat 40.

Sieraden: Ringen

1. Groen-blauwe ring. Is redelijk groot, past bij mij het best om mijn middelvinger.
    Prijs: €2,00

1. Ring met bloem. Is redelijk groot, past bij mij het best om mijn middelvinger.

1. Double-finger infinity ring.
    Prijs: €2,50

1. Mooie grote ring, beetje ‘bloemblad’ vorm. Redelijk groot, past bij mij het best om mijn middelvinger.

Kettingen

1. Lange ketting met uil.

1. Lange ketting met ‘sleutelbos’.

1. Lange ketting met hart.
    Prijs: €1,00

1. Lange ketting met pareltjes. De ketting is goudkleurig, maar bij sommige staafjes is de gouden kleur iets weggevaagd. Je ziet het echter nauwelijks, alleen als je van dichtbij kijkt.
    Prijs: €1,00

1. Verkocht!

Oorbellen

1. Oorbellen ‘love’ ‘bloem’ en ‘strikje’. Let op! Aangezien ze zo klein zijn verkoop ik deze alleen samen! Ze zijn alledrie nog nooit gedragen.
    Prijs: €1,50

1. Mooie hangers. Gekocht in Rwanda, vrijwel nooit gedragen.

1. Mooie ‘geweven’ hangers. Gekocht in Rwanda, vrijwel nooit gedragen.

1. Kleurrijke hangers. Gekocht in Ghana, vrijwel nooit gedragen. (Van dit setje heb ik er 2!)

1. Verkocht!

Armbanden

1. Vrolijk gekleurde 6-in-1 armband met magneetsluiting.

1. Zilverkleurig armbandje met bloemetjes. Er zijn een stuk of 2 diamantjes uit, maar dat is nauwelijks te zien.
    Prijs: 4,00

1. Armband met houten kralen. Gekocht in Ghana, vrijwel nooit gedragen.

1. Vrolijk gekleurde plastic armbandjes.
    Prijs: 0,50 (per stuk)

Overig

1. Verkocht!

2. Houten haarclip. Gekocht in Marokko. Slechts 1x gedragen.
    Prijs: €1,50

Up :slightly_smiling_face:

Omhoog!

Up!

Sieraden zijn toegevoegd, up!:slight_smile:

Omhoog :slightly_smiling_face:

7 & 14 zijn gereserveerd! Up voor de rest :slightly_smiling_face:

Up!

Up!

omhoog!