XTC

uuup(A)

Ik hoef die troep niet [:

Haha, dat wou ik ook zeggen. :’)

waarom zo negatief hahah zo onwetend

^Omdat het troep is. En het is daarbij ook gevaarlijk als het vaker wordt gebruikt, je kan er zware depressies van krijgen, paniekreacties, slaapstoornissen en nog veel meer. Dus je kan het onwetend noemen, maar ik noem het eerder slim als je het gewoon niet aanraakt.

Ja maar voor n keer kan geen kwaad lijkt me, ?

Ik heb t een keer gehad, tenminste… of het was speed.
En toen was ik echt bang. Was op een groot feest en had het idee dat iedereen me aan liep te grommen en te doen. Alsof het allemaal monsters waren.
Niet leuk! Heb dr spijt van, maar toch ook niet. Heeft me wel over dingen na laten denken die ik toen deed. Maar nu nóoit meer!

Ik heb geen idee of het voor een keer kwaad kan, lijkt me niet. Maar om het blijvend te gaan gebruiken is zeker niet slim. [:

nee kan ook niet, tenzij je verkeerde pillen hebt óf gewoon teveel neemt.

ik wil het best een keertje proberen, maar voorlopig nog niet.

Ooooh kheb nog ff een vraagje he.
ik ga weer xtc halen, mja k dacht dan neem ik meteen wat meer pillen zodat als ik n volgende keer wil doen, dat ik dan gewoon kan doen wanneer ik wil, zonder dat ik weer helemaal hoef te regelen.
maaruhm weet iemand of ik die gewoon langere tijd kan bewaren?
en waar kan je t beste bewaren?

Ik heb t n x met mn vriend gebruikt.
Was heel gezellig haha, was heel vrolijk enz, je voelt je heel lekker.
Minder was dat de de volgende dag bij m´n moeder waren uitgenodigd voor haar broccollischotel :stuck_out_tongue: we zaten egt lusteloos aan tafel en ze had ons egt 10 kilo op ons bord opgeschept en het laatste waar wij dus zin in hadden was ETEN. haha.

Ik vraag me eigelijk ook af hoe lang je het kan bewaren… Dus iemand?

Drugstopic aub