XTC

Haha, ja begin eraan. Die dingen zijn allemaal verslavend.

Het is niet verstandig om het ELKE dag te gebruiken nee, het heeft dan niet eens duidelijk effect meer dus daarom vind ik het achterlijk. Excuse mijn woordkeuzes. :v

Ja, ben er mee eens. Haar eigen keuzes.

Hoe kan je ze laten testen?
Kan dat dan pilletje per pilletje?

Want stel dat ze bv. 1000 pillen produceren, dan kan het zijn dat er in 750 een minieme dosis zit, en dat er in de overige 250 een te hoge dosis zit…

Ik heb een aantal keren xtc gebruikt, ik vond het erg fijn de keren dat ik het deed, je voelt je of je helemaal ingepakt zit in een veren deken.
Je voelt je heel vrolijk, en je hebt zin om mensen te knuffelen, ook ga je soms andere dingen zien zoals mensen met snorren.
De laatste keer was dat echter anders, en ik werd heel ziek, hartkloppingen, ik kon neit meer praten, niet meer lopen, overgeven en dat bijna 2 dagen.
Ik ben toen constant bang geweest om dood te gaan, en ik heb t vanaf toen noooit meer gedaan.
Dat is nu 2 jaar geleden.

Naja ik kan je zeggen, als je t wilt kun je het een keertje proberen, maar doe het niet elke dag en pas goed op wat je neemt.
Het is erg slecht voor je, ook al is het leuk.
Pas op.

Je kan je pillen gewoon laten testen, het komt bijna nooit voor dat pillen die hetzelfde zijn dan een andere dosis hebben. Sowieso hier in Nederland is de xtc meestal best goed, en als er vervuilde in omloop zijn dan kan je dat ook makkelijk opzoeken.
Mensen die slechte ervaringen hebben… dat komt meestal door onwetendheid.

Wel, geloof me dan niet, maar toch blijf ik ervan overtuigd dat het wél vaak voorkomt in Nederland/België en dat het wel gebeurt dat er verschillende dosissen per lading pillen zijn.

Waar kan je ze trouwens laten testen? En hoe wordt dat dan getest? (is uit interesse hoor)

Het lijkt me alleen niet zo handig, je bent op een feestje en wil xtc gebruiken, en dat je dan zegt: wacht hoor, ik laat ze eventjes testen. (’: Of hoe verloopt dat dan?

Nou dat was ik niet van plan eigenlijk. Maar een lichamelijke verslaving lijkt me erger dan een geestelijke.

Je kan op verschillende punten laten testen : http://www.drugs-test.nl/waar-kan-ik-drugs-laten-testen
Er is ook nog ergens een site met resultaten van pillen eigenlijk over heel de wereld.

Je hebt zelfs op sommige feesten dat je ze daar terplaatse kan laten pillen. We boffen met dat soort dingen maar dat we in Nederland wonen. :'3
Maarja als je op een feestje van een onbekende xtc wilt kopen dan is dat je eigen risico, ik doe dat eigenlijk nooit.

bij ons in de stad heb je wel zon drugsbus zegmaar. dat is dan zo’n bus waar ze info geven over drugs en alcohol en daar kan je dus ook je shizz laten testen.
verder nooit gedaan hoor, maar ik weet dat de mogelijkheid er is.
en zomaar op een feestje niet, dan had je toch echt van te voren moeten laten testen, beetje voorbereiding kan dus ook geen kwaad.
mja ikzelf maak me eigenlijk nooit echt zorgen om wat ik neem ik heb altijd zo’n “ik zie wel-instelling”
niet altijd verstandig maar toch…

Agja ik heb ook wel eens wat onbekends gekocht maar in het meeste geval ga je dan over je nek en dan is het er ook weer uit.

dat heb ik gelukkig nog nooit gehad, maar ja ik maak me meestal niet echt druk over die dingen als laten testen enzo.

XTC verslaafd? Hoe?
Ik kan me er niks bij voorstellen!

Wel bijv. sos of pep. Maar XTC?!

Ik kan echt niet meer normaal functioneren na een pil of twee!
Ik wordt dan helemaal relaxed en vrolijk en lui en knuffelig en wil het liefst alleen nog maar in mijn eigen wereldje zitten met fijne muziek.
Mijn gedachten gaan heel snel en kloppen niet meer helemaal haha.

Kan er ook heerlijke seks mee hebben.

Soms wordt ik erg onrustig, ligt ook aan mijn stemming en omgeving enzo.

De dag erna voer ik geen zak uit en zit ik alleen maar op de bank; Alles kost moeite.

Als ik meer dan 1 pil heb geslikt ben ik die dagen daarna (meestal maandag, als ik zaterdagavond gebruik) best neerslachtig en depri.

Ja dat depri-zijn herken ik wel een beetje.
ik doe het meestal met mijn vriend dan, en wij willen dan echt de dag erna gewoon de heledag in bed liggen of niks doen
je voelt je dan ook super lusteloos ofzo
en 0% eetlust, ik krijg echt niks naar binnen de dag erna

Ik heb het een aantal keren gedaan en helemaal geen slechte ervaringen mee gehad. Je voelt je gewoon heel chill en dansen gaat heel makkelijk. Je ledematen zijn zo licht als een veertje.

Ik eet standaard kippensoep.

Vanwege het zout dat erin zit en vanwege dat het makkelijk wegslurpt :stuck_out_tongue:

Nee, niet aan beginnen.
Ik zit op dansacademie en daar is roken al een zonde,
daar ga ik niet mee stoppen…
zodra ik ook maar 1 xtc pil in me hand heb en iemand ziet dat
is het: DOEI DOEI ACADEMIE.

Het kan dus hele negatieve gevolgen hebben,
zeker voor je toekomst. niet aan beginnen dus.

Hallo ik gebruik weleens xtc nu sinds een jaar ongeveer de eerste paar keren was echt leuk en voelde me echt geweldig heb er daarna ook geen last van gehad het is ook de enige drug wat ik gewoon wel vaker zou willen gebruiken alleen de laatste keer was met oud en nieuw heb ik 1derhalf pil genomen terwijl ik normaal een halfje neem en het was echt heftig ook heel veel alcohol bij gedronken ik was de helft van de nacht kwijt en de volgende dag zat me hele mond onder de blaren en tot nu toe voel ik me nog steeds klote!!heb ik nog nooit gehad ik ben depressief het voelt net alsof ik in een of andere film zit niet op deze wereld alsof ik nog steeds aan het space ben heel naar gevoel dus mijn advies laat sowieso je pillen testen je weet namelijk niet wat er allemaal in zit en kan ook heel slecht aflopen.

Waarom in godsnaam drink je er dan ook alcohol bij :S:S?
dan vraag je gewoon om problemen

dat is een lange zin x]