XTC

Hoi hoi,

ik vroeg me af, heeft een van jullie wel een XTC geslikt? En hoe vond je het? Is het goed afgelopen, etc? Ja, ik heb de zoekfunctie gebruikt maar kon er niks over vinden. Alvast bedankt, ! x

nein, dus upje!

Tadaaaa : http://forum.girlscene.nl…opic/list_messages/121650

Er is een Drugs-topic! (:

Een vriendin van mij gebruikt het vaak. Ik heb eens geprobeerd, haha je wordt helemaal hyper enzo. Was wel grappig :tipping_hand_man:

Welke mongool gebruikt dat nou dagelijks. -.-

1x xtc gehad maar die viel niet zo lekker.
Ik heb echt vele malen liever mdma, gewoon in kristalvorm :smiling_face_with_three_hearts:

^ droog haha.
Ik gebruik het niet en ik zou het ook nooit doen. Blowen ofzo, oké, dat zou ik dan nog wel willen proberen maar dit niet…

Tsja, als je verslaafd bent kan je er ook niks aan doen :’).

Ja hoor. :v

Nee nooit gebruikt maar ken wel veel mensen die weleens een pilletje hebben geslikt…Meeste hadden volgens mij wel een leuke ervaring gehad en zover ik weet is het altijd wel goed afgelopen

Geen commentaar AUB. Je kent haar niet en je weet de reden ook niet. :’)

XTC is toch geen lichamelijke verslaving? Of was dat nou pep?

Jij zet het op een forum, dan krijg je commentaar. :'3
Sowieso xtc verslavingen zijn minimaal.

Nooit gebruikt.

ik heb een aantal keer xtc gehad
en ik vind het zelf echt super, een van de meest relaxte drugs
vooral de eerste keer was een bijzondere ervaring
ik hou echt van dat love-gevoel :grinning:

Je mag er best wel wat over zeggen. Doe het dan op een fatsoenlijke manier (: noem mensen niet zomaar ‘‘mongool’’. Het is niet verstandig om het te gebruiken ja, maar achja moet ze zelf weten.

Ik zou het zelf nooit doen. Bij XTC weet je nooit precies wat de samenstelling ervan is. Er zijn ook veel pipo’s die hun eigen pillen maken (en die dan verkopen), maar nog niet goed kunnen doseren. Dus je kan makkelijk een pil hebben waar er niets in zit, maar ook een waar er te veel in zit en dan neem je een ‘overdosis’.
Een pilletje zou ik dus nooit vertrouwen.

Wiet en zo, da’s wat anders. Daar heb ik minder problemen mee, hoewel ik ook geen behoefte heb om het te gebruiken.

Als je het niet vertrouwd kun je ze gewoon laten testen.