Xtc bad gaan

Hey allemaal,
Ik weet dat dit niet op Girlscene hoort maar ik moet het even kwijt.
Ik was laatst op een feest en toen had ik een xtc pil van me zus gestolen (dom).
Ik nam hem en eerst vielde ik me geweldig en heb ik evht lekker gedanst maar toen ineens begon ik alles dubbel te zien en voelde het alsof mijn huid in brand stond heb toen snel wat suiker gegeten maar t werkte amper dus ik ging snel naar huis en heb ook veel over gegeven.
Kortom allemaal nogal naar.
Nu is het precies een week later en ik voel al de hele week me heel raar alsof het allemaal niet echt is en ik probeer zo goed mogelijk te slapen maar ik staar heel veel en maak mezelf heltijd heel bang met die xtc trip. Weet iemand wat ik heb?

Alvast bedankt

Je zit jezelf alleen maar bang te maken. Waarschijnlijk is het niks. Als je te veel loopt te stressen krijg je vanzelf die symptomen (om het maar even zo te noemen).

^ jup. Het is al een week geleden, ik heb er geen ervaring mee maar ik denk dat het dan al eerder goed mis had moeten gaan. Kans dat je verkeerd ademt omdat je jezelf er zo druk over maakt. Daardoor kun je ook last van een onwerkelijk gevoel krijgen. Maar ik denk dat wij hier niet met termen moeten gaan gooien. Als je je er niet goed bij voelt moet je de dokter bellen, en anders kijk je het nog even aan.

Ik herken het wel van de bad-trip die ik ooit heb gehad. De dagen er na was ik nog behoorlijk bang en was ik soms ook bang dat het leven niet “echt” was, dat ik nog in de bad trip zou zitten. Maar eigenlijk was ik gewoon bezig met mezelf bang maken, het spul (geen xtc trouwens) was allang uitgewerkt.

Wat mij heeft geholpen is er over praten (wat je nu dus al doet), dan kom je er gewoon achter dat er niets aan de hand is! Je hebt gewoon een slechte ervaring gehad en slechte herinneringen hier aan.

Mijn tip is probeer je vooral niet bang te maken. Als het echt niet goed had gezeten dan had het, zoals andere Kelsey al eerder zei, het al eerder heel erg mis moeten gaan.