Xtc bad gaan

Hey allemaal,
Ik weet dat dit niet op Girlscene hoort maar ik moet het even kwijt.
Ik was laatst op een feest en toen had ik een xtc pil van me zus gestolen (dom).
Ik nam hem en eerst vielde ik me geweldig en heb ik evht lekker gedanst maar toen ineens begon ik alles dubbel te zien en voelde het alsof mijn huid in brand stond heb toen snel wat suiker gegeten maar t werkte amper dus ik ging snel naar huis en heb ook veel over gegeven.
Kortom allemaal nogal naar.
Nu is het precies een week later en ik voel al de hele week me heel raar alsof het allemaal niet echt is en ik probeer zo goed mogelijk te slapen maar ik staar heel veel en maak mezelf heltijd heel bang met die xtc trip. Weet iemand wat ik heb?

Alvast bedankt

Je zit jezelf alleen maar bang te maken. Waarschijnlijk is het niks. Als je te veel loopt te stressen krijg je vanzelf die symptomen (om het maar even zo te noemen).

^ jup. Het is al een week geleden, ik heb er geen ervaring mee maar ik denk dat het dan al eerder goed mis had moeten gaan. Kans dat je verkeerd ademt omdat je jezelf er zo druk over maakt. Daardoor kun je ook last van een onwerkelijk gevoel krijgen. Maar ik denk dat wij hier niet met termen moeten gaan gooien. Als je je er niet goed bij voelt moet je de dokter bellen, en anders kijk je het nog even aan.

Ik herken het wel van de bad-trip die ik ooit heb gehad. De dagen er na was ik nog behoorlijk bang en was ik soms ook bang dat het leven niet “echt” was, dat ik nog in de bad trip zou zitten. Maar eigenlijk was ik gewoon bezig met mezelf bang maken, het spul (geen xtc trouwens) was allang uitgewerkt.

Wat mij heeft geholpen is er over praten (wat je nu dus al doet), dan kom je er gewoon achter dat er niets aan de hand is! Je hebt gewoon een slechte ervaring gehad en slechte herinneringen hier aan.

Mijn tip is probeer je vooral niet bang te maken. Als het echt niet goed had gezeten dan had het, zoals andere Kelsey al eerder zei, het al eerder heel erg mis moeten gaan.

Zorg gewoon goed voor jezelf en zorg dat je op je gemak bent. Je kunt bijvoorbeeld mediteren :slightly_smiling_face:

Dus je hebt in 1x die pil genomen? Ik heb zelf nog nooit drugs gebruikt maar volgens mij begin je normaal met een kwartje ofzo. Als je nog nooit had gebruikt dan is het logisch dat je je zo naar voelt. Maar dat is nu allang uitgewerkt, je zit jezelf alleen maar gek te maken.

Heel erg bedankr voor alle reacties ik voel me al stukken beter en ik heb ook mijn ouders ingelicht dat ik me niet helemal mezelf voel en sindsdien heb ik er nauwelijks last van :upside_down_face:
En ik ga inderdaad volgende keren mn pillen laten testen maar voorlopig laatik drugs even liggen

Ik zou inderdaad voorlopig ff niks nemen haha. En anders met beleid, geen hele pil in ieder geval. Goed dat je het aan je ouders hebt verteld (of heb je ze alleen verteld dat je je niet lekker voelde?).