xox

xoxo

Echt superkut inderdaad dat je bent ontslagen om iets wat je niet gedaan hebt en ik vind het ook echt nergens op slaan. Misschien kan je nog een keer langs gaan bij je leidinggevende en een gesprek hierover aangaan. En vertel wat er nou echt is gebeurd. Maar aan de andere kant is het ook zo dat het misschien wel beter is om daar weg te zien aangezien ze die leugens over je vertelde en je baas dat ook geloofde. Het komt sowieso goed en je vindt vast wel wat nieuws :hugs:

Ik zou het verhaal voorleggen bij de hogere hand. De baas van jouw leidinggevende en kijken wat die er van vindt.

Ten eerste is het niet netjes om je zo te ontslaan, ze dienen je dat officieel mee te delen dacht ik.
Verder erg lullig van je ‘collega’s’. Ik zou een face to face gesprek aanvragen met je leidinggevende.
Ik snap dat je het kut vindt, maar je moet jezelf afvragen of je nog bij zo’n bedrijf wil werken, want de werksfeer is er dus niet echt top.

Tja, helaas heb je zulke valse collega’s overal. Ik zou toch zeker nog even een gesprek aanvragen met je leidinggevende. Ook is dit wel een hele botte manier van iemand ontslaan.

Je moet het hogerop zoeken, als je er tenminste op een serieuze manier een “ding” van wilt maken.