xLausa poll: welke wil je het eerst zien?

[fgcolor=#2E7325]STEMMING OPEN
[/fgcolor]
Ik denk dat de meesten onder jullie nu al mijn filmpjes hebben gezien…

Omdat ik jullie nog meer wil helpen heb ik dit opgemaakt. Jullie kunnen namelijk zelf kiezen welke DIY ik het eerst doe. Je mag maar 1 suggestie geven, je schrijft het cijfertje met de titel die je leuk vindt. Schrijf mss ook bij waarom je het leuk vindt.

Ik up deze post soms als er nieuwe ideetjes in mijn hoofd opkomen zodat jullie weer ten volle kunnen stemmen.

Sommigen onder jullie vonden mijn vorige werkjes te moeilijk, maar ik zal jullie gerust stellen. Ik maak de meeste knutselwerkjes in een uur af, als het te lang duurt of te moeilijk wordt ga ik mij snel vervelen. Als je het niet probeert kan je ook eenmaal je grenzen niet verleggen. En ohja, ik ben zeker 20, gek dat de meesten hier een halve hartaanval van krijgen… D:. Niet doodgaan aub!

Stemmen maar:
[b]

1. ijsjes pennenhouder, heel schattig en supermakkelijk te maken
  2. Visjesketting, japan love
  3. Strikketting, heel makkelijk te maken maar uber lief
  4. Geheime boekendoos, is het nu een boek of een doosje? Het is allebei!
  5. Pauwenoorbellen, niet veel extra info nodig
  6. Persoonlijke placemat, heel simpel. Wel een lamineerapparaat vereist.[/b]

Dit zijn ze tot nu toe.
Succes en dankje voor alle lieve woordjes die ik al heb gekregen. T’is echt een duwtje in de rug!

Groetjes
xLausa

3

absoluut 1 en daarna 5 en daarna 2 en daarna 3 en daarna 4 :wink: maar echt 1 haha

1 (ben eigenlijk benieuwd naar alle maar goed)

5 en 1

3 :stuck_out_tongue:

1 en 5.

5 klinkt wel apart, daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar!

4,5 xD

ik vind ze allemaal wel leuk

3

2 en 1 =)

1. Visjesketting, japan love

1,3,5 Maaar plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz plz #1

xxxx

Naar 5 ben ik ook wel heel benieuwd…

3:surprise:

5 lijkt me wel leuk x]

als je die op internet koopt zijn ze meestal behoorlijk duur… en als je hem zelf maakt kan hij niet duur zijn:D

Strikjes ketting

3!

1… of 2/4

dus 1.