xfactor uitslag?

hee meiden, ik zocht het op google maar kon 't nergens vinden… *zucht*
dus weten jullie wie er gister uit is gegaan bij xfactor?

xx

Je kan het terug kijken op rtl.nl :slightly_smiling_face:

^ i know… maar ik heb er geen tijd voor ivm leren voor examens…

ik wil het ook weten!

Ed ligt eruit.

In die 5min. tijd (aanmaken van dit topic+wachten op reactie en reageren) had je de uitslag waarschijnlijk allang kunnen zien via rtl.nl…

hè hè. pff werd zo depressief van die kerel.

Nee niet ed T.T Ik hou van blinde Ed :stuck_out_tongue:
De rest vind ik maar vreselijk.

Als hij niet blind was, was hij wss niet eens zover gekomen, dus ik vind het niet zo erg

truestory.

Ik vind Rolf leuk, en ik vond Sway leuk, maar die zijn ook weg. En Adlicious is ook heel cool

jaa adlicious of rochelle gaan winnen.

Ik vind dat Rochelle dan maar moet winnen. Die kan tenminste nog zingen haha

Idd ik snap niet waaorm hij er zo lang in zat want hun zoeken volgens mij echt zo’n pop sterretje nou Ed is meer een blues zanger XD Maar ik vind het wel jammer dat ie nu weg is T.T

Maar idd omdat ie blind is denk dat mensen het al snel zielig vinden om hem eruit te doen ofzo.

Adlicious kan ook wel goed zingen toch? :slightly_smiling_face:

eindelijk ed is eruit, hij kan door zijn blindheid toch nooit echt een popster worden die ze zoeken

adlicious moet winnen vind ik
rolf en pyke mogen van mij ook wel winnen, maar dan zou het meer om het uiterlijk gaan :slightly_smiling_face: want het is wel duidelijk dat adlicious veel beter zingt

hhm ik vind het niet geweldig xD

Haha dat kan, ieder zn mening!

wtf! ***!

Ik vind het volledig terecht dat Ed eruit ligt hoor.
Ik bedoel hij is wel goed, maar als je het vergelijkt met de rest, is hij wel de slechtste.

Rochelle mag van mij winnen, of Adlicious. Pyke zou ook wel mogen, die vind ik zo tof! Maar Rochelle & Adlicious zijn beter vind ik.