Xfactor 2010

Hai, wie gaan er allemaal mee doen met de aankomende xfactor?
Het programma wordt eigenlijk best wel ‘uitgemolken’, maar het is wel grappig om een keer mee te doen.
Een vriendin (zie Fruitvliegje @ Girlscene) en ik gaan nml ook mee doen xd.

Tips zijn ook welkom. =D

oh hell yeah :fu:
hehe, kijken wat gordon
gaat zeggen xd

Ik ben die programma’s best wel zat maar toch kijk ik het elke keer :x

ehm, up ? =O

Ik up even dit topic, hoeft er geen nieuwe te worden aangemaakt :slightly_smiling_face:
Wie is er nu ook xfactor aan het kijken?

Ik niet. Het is altijd reclame als ik het opzet.

Ben een x meegeweest met een vriendin naar popstars,
wat een gefake, jeeeeezus.

Ik keek het alleen toen Ryan Tedder workshops gaf en toen Mathijs er nog in zat.

nu vind ik het niet meer leuk :’)

Me zus en me maa kijken het wel,maar ik vind 't zo dom worden.
Maarja,ik vind Jaap wel de beste.

Vind het wel leuk om te kijken :grinning:

everyone has their mening.

Popstars vind ik zelf ook niks aan, xfactor vind ik wel leuk!
Jaap is echt mega goed :slightly_smiling_face:

Ja,dat is waar.
Maarja,bij xfactor is wel veel gefacked hoor.
EN NU KLAPPEN !! EN NU LACHEN !! HANDEN OMHOOG !! JOELEN !! zo’n man :stuck_out_tongue:
EN NU STIL ZIJN,KLAPPEN.

Ik had wel verwacht dat er een paar mensjes zouden staan die zeggen wanneer je moet klappen, maar ook joelen en handen omhoog?
Wat een gefake zeg, bah.

opinion mening.
Dat is namelijk een zin die een kandidate net zei, haha.

Jah, maar dat is denk ik zo zodat ze ook niet de hele tijd gaan lopen joelen het publiek :stuck_out_tongue:

Toen ik nog een brugklassertje was, heb ik meegedaan aan de achmea kennisquiz, zat niet bij de laatste twaalf maar wel bij de laatste 100 dus ik mocht de show bijwonen :stuck_out_tongue:
En toen stond er ook zo’n mannetje te zwaaien en toen moest iedereen klappen, en als hij stopte moest het publiek ook stoppen, zo ging het toen haha.

Leuk voor je. Ik kijk alleen de laatste minuten ofzo, want ik wil de tv-kantine niet missen :grin:

Dat is bij elk tv-programma zo hoor … ^^

Ik wil ook meedoen aan een zangwedstrijd maar helaas te jong voor x Factor :frowning_face:
Ik denk er over na om mee te doen aan Popstars maar ik twijfel nog heel erg :frowning_face: