Xenos ladebakjes

Ik heb geen idee waar dit topic anders moet maat heb een vraagje.

Ik ben dus op zoek naar de lade bakjes van de xenos. Ik heb geen idee of ze die nog verkopen, iemand een idee? Bij de hema verkopen ze ze & ook bij de blokker van curver maar dat is erg duur! Liefst bij de xenos in Eindhoven. Alvast bedankt xx

Deze dus;

Ik werk bij de xenos :slightly_smiling_face: we verkopen ze nog maar ik weet natuurlijk niet welke maten er in welk filiaal nog op voorraad zijn :slightly_smiling_face:

Evengoed heel erg bedankt! :slightly_smiling_face:

Wat dacht je van zelf naar de xenos te gaan en te kijken?

Als die in de buurt zat zou ik er wel heen gaan ^. Maar voor een paar bakjes ga ik niet ‘even’ kijken als ze er dan toch niet zijn.

Waarom wil je dan persé die in Eindhoven als je er niet dichtbij woont?

Omdat die voor mij het makkelijkst bereikbaar is

ik zoek topic!

Aangezien de xenos niet bij jou in de buurt zit, zou je het filiaal op kunnen bellen of ze het nog op voorraad hebben. Iig zit het nog wel in ons assortiment.

Net gebeld en ze hebben alleen de 8x8. Ze weten niet of ze ze nog krijgen & zo ja wanneer. Dit was ook zo voor alle andere filialen zei ze, maar dan vind ik het raar dat jullie ze dan we nog hebben. Welke filialen werken jullie?

Up

ik werk er ook, en wij hebben ze helemaal niet meer dus denk echt dat het ligt aan het filliaal.

Ik werk er ook… wij hebben er ook niet veel meer… de kleinste nog en die daarna.

ipad nog niet geupdated? xo