XBOX360 of PS3?

Ik heb een vraagje voor de gamende meiden hier.

Ik wil graag een spelcomputer aanschaffen maar weet niet goed of ik moet kiezen voor een playstation of een
xbox. Ik heb al wat rondgekeken en ik denk dat ik of voor een playstation 3 ga of voor een xbox 360 slim.
Vandaar dat ik jullie mening vraag welke ik het best kan kopen. Eigen ervaringen hoor ik graag.

Ejena.

Dankje voor de reactie’s, heb m’n keuze gemaakt, denk ik, haha.

PS3.

Waarom?

Ik heb een Xbox 360, vooral omdat ik de controllers fijner vind.

Wat voor model heb je? Ik wil een slim aanschaffen, denk ik. Volgens mijn broertje maakt het model daarvoor
heel veel geluid en heb liever een wat stiller apparaat haha.

ik vind de controller van de Xbox fijner.
Met de PS3 kun je gewoon op de wifi en de Xbox heb je een live account nodig waarvoor je moet betalen.
Het is maar net wat je zoekt

Ik heb nog zo´n oude witte, maakt inderdaad veel lawaai.

Had ook al geantwoord in het game topic, maar het is best wel op eigen mening gebaseerd. Mijn eerste spelcomputer (naast gameboy e.d.) was de PS2 en ik ben die controls gewend. Dus probeer beiden even uit (bij vrienden, in de grote winkels staan ze ook nog wel eens om te testen) en kijk verder nog naar de exclusives (ik ben zelf groot KH fan en KH3 komt straks niet uit op de xbox, maar wel op de PS4, dus mijn voorkeur gaat daarbij dus ook naar een playstation).
Daarnaast is de PS3 een blueray apparaat, wat op zich wel erg chill is als je verder geen DVD speler hebt met blueray.

Waarom vraag je dit hier en in het Girl gamers topic? (’:

En volgens mij heb je je keuze al gemaakt aangezien je hier wel reageert op de antwoorden over de Xbox en niet in dat andere topic op de antwoorden over de PS3.

Ik had het nog niet gelezen. Wil je alsjeblieft voor jezelf denken en niet voor een ander? Ik vind het niet fijn als
er omdat ik niet zo snel ben met lezen meteen een oordeel wordt getrokken. Ik ga nu even in het topic kijken.

In ieder geval bedankt voor jullie meningen! Ik ga gewoon even kijken of ik een goede actie online kan vinden
en dan gewoon even kijken wat mij het beste lijkt, haha.

Oké, slotje dan :slightly_smiling_face: