x

x

Het leeftijdsverschil vind ik aan de ene kant wel oké, aan de andere kant vind ik het wel veel schelen… Ik weet het niet. Kan er niet echt een duidelijke uitspraak over doen.

Ik zou de mail sturen. Wat heb je te verliezen?

Ik heb een soort gelijke situatie gehad. Hij werkte daar, ik kwam mijn stage daar doen. Wat we beide gemeen hebben is de leeftijd (ik 19, hij 26). Alleen hij vond mij juist leuk en ik had dat niet door.
Ik moest na een tijdje daar ook weg en hij heeft toen na ongeveer 2 maanden mij een berichtje gestuurd via Facebook.
Wij zijn nu ook gewoon samen.

Wat ik hiermee wil zeggen is, stuur gewoon die mail. Je hebt niks te verliezen! Misschien werkt het wel!

Ik zou overigens wel even checken of hij echt geen vriendin heeft oid? Geen idee of je dat weet overigens. Maar mocht het wel zo zijn, dan is het wel een beetje awkward haha.

Verder kan je het altijd proberen natuurlijk.

Ik zou zelf denk ik wachten tot de stage voorbij is, en dan kijken of er meer in zit.

x

Ik zou het doen maar wel als je 100% klaar bent daar.

x

Ik denk wel dat hij je leuk vind. En anders merk je dat snel genoeg toch? Als je het pas doet als je 100% klaar bent met je stage, dan hoef je hem in principe nooit meer te zien als het niks word. Als je het niet doet ga je spijt krijgen. Liever een blauwtje lopen dan denken ‘wat als…’

Wij weten niet of hij je leuk vindt. Alleen hijzelf weet dat. Hij doet niet echt overduidelijke dingen…

X

Wat fijn dat je even verteld hoe het is gegaan! Jammer maar wel goed dat je blij bent met je beslissing.