x

x

Ik wil toch echt zeggen van dat het niet slim is om te doen en hoe weet je dat die betrouwbaar is als die aan de andere kant van het land woont? Maargoed dat is niet wat je wilt horen, en ik heb verder eigenlijk ook geen tips voor je.

Allereerst wil ik melden dat jou situatie in mijn ogen niet te volledig vertrouwen is. Deze handelingen kun je in mijn ogen slechts doen wanneer je iemand voor 120% kunt vertrouwen. Iemand die je niet echt kent een aan de andere kant van het land woont roept grote twijfels bij mij op… Ik weet niet hoe oud je bent. Maar je bent zelf verantwoordelijk voor je eigen handelen en lichaam. Ik heb zelf wel enige ervaring hiermee, maar dan wel na een relatie van 6 jaar. Hieronder enkele punten die het altijd goed doen:

Hem teasen door steeds meer van mezelf te laten zien (in sexy lingerie.)
Terwijl ik me aan het scheren ben hem hiervan op de hoogte brengen met apps en foto’s
Tijdens het masturberen voorwerpen of sextoys gebruiken
Door middel van spiegel sommige plekken beter zichtbaar maken

Maar nogmaals: Denk goed na voordat je iets doet,99% vertrouwen is niet genoeg

Niemand maar dan ook echt niemand is voor 100% te vertrouwen en helemaal niet in deze situatie.

zoals misty al zei denk ik dat ie de lingerie wel kan waarderen :wink:
en ik ga niet zeuren over dat je t niet moet doen want je doet t toch wel en als jij m vertrouwt zie ik nii zo’n groot probleem maar wees pleaass voorzichtig!
xx

thnx voor de reacties :slightly_smiling_face: en geen zorgen ik heb hem in het echt leren kennen en we zien elkaar ook wel 1 keer in de 3 maanden ofzo maar gewoon niet vaak en daarbij ken ik hem al 3 jaar en ik ken zijn ouders ook en heb er ook wel eens gelogeerd (bij zijn zusje dan want dat is een vriendin van me) die weten trouwens niet dat wij hie mee bezig zijn hoor dat zou ongemakkelijk zijn xp en ik weet echt ECHT zeker dat hij te vertrouwen is en ik ben super voorzichtig met alles dus don’t worry about that ;p nog meer tips zijn van harte welkom :grinning:

Ik snap echt niet waarom mensen er nog op in gaan als ze duidelijk aan geeft dat hij te vertouwen is, daar vraagt ze toch helemaal niet om?

Ik zou inderdaad sexy lingerie kopen!

Dankje!