x

x

Het komt allemaal maar raar op mij over, wat moet een jongen van 20 met een meisje van 14? Het leeftijdsverschil is net iets te groot als je het mij vraagt. Ik zou dus niet meer met hem praten.

Oh en dus ook niet meer afspreken.

Dit.
Daarnaast vind het ik echt niet acceptabel dat hij jou accepteerde op social media in de tijd dat hij nog les gaf.

Ik begrijp eerlijk gezegd niet wat een jongen van 20 wilt met een meisje van 14. Ik denk dat je een relatie niet kan verwachten. Als je het vervelend vind om gewoon vrienden te zijn terwijl je gevoelens voor hem hebt, dan is het sowieso beter om afstand te nemen. Anders zit je vooral jezelf in de weg.

Waarom zou hij vrienden willen zijn met iemand van jouw leeftijd? Blijf bij hem uit de buurt!

Negeren, en blijf bij hem uit de buurt. Hij zegt wel dat hij vrienden wilt zijn, maar wat ik hieruit opmaak is dat je beter bij hem vandaan kan blijven.

Ik snap niet wat een gozer van 20 met een ex-leerling van 14 moet. Ik vind het zeer onprofessioneel ookal is hij je stagair/leraar niet meer. Pedo alarm.